Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6613
Title: Positive learning environment: creating strategies
Other Titles: Позитивне навчальне середовище: створення стратегій
Authors: Головач, Т.М.
Holovach, T.M.
Keywords: позитивне навчальне середовище
освітні стратегії
добробут студентів
управління класом
відносини між викладачем і студентом
соціо-емоційне навчання
positive learning environment
education strategies
student well-being
classroom management
teacher-student relationships
socio-emotional learning
Issue Date: 2023
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Позитивна освітня атмосфера є важливою для сприяння ефективній освіті та підвищенню добробуту студентів. Дослідження розглядає питання створення стратегій для встановлення та підтримання позитивного навчального середовища. Воно детально аналізує важливість сприятливої атмосфери для навчання та виділяє різноманітні стратегії та практики, які педагоги та навчальні заклади можуть використовувати для культивування позитивності в освітніх установах. Ці стратегії включають в себе такі складові, як управління класом, відносини між викладачем і студентом, інтеграція технологій, інклюзивні практики та впровадження соціо-емоційного навчання. Зрозумівши та впровадивши ці стратегії, педагоги та навчальні заклади можуть надавати студентам можливість для розвитку, підвищувати академічні досягнення та створювати підтримуючу та захоплюючу атмосферу, сприятливу для гармонійного зростання та розвитку. A positive learning environment is pivotal for fostering effective education and promoting student well-being. This research explores the issue of creating strategies to establish and maintain positive learning environments. It delves into the importance of a conducive atmosphere for learning and highlights various strategies and practices that educators and institutions can employ to cultivate positivity within educational settings. These strategies encompass elements such as classroom management, teacher-student relationships, the integration of technology, inclusive practices, and the incorporation of socio-emotional learning. By understanding and implementing these strategies, educators and institutions can empower learners, enhance academic achievement, and nurture a supportive and engaging environment conducive to holistic growth and development.
Description: Головач Т. Positive learning environment: creating strategies / Тетяна Головач // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2023. - С. 31-38.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6613
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Актуальні проблеми.Збірник статей 2023 (3).pdf307,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.