Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6614
Title: Особливості іншомовного професійного спілкування для студентів немовних ЗВО
Other Titles: Peculiarities of foreign language professional communication for students of non-language higher education institutions
Authors: Горун, Г.Р.
Horun, H.R.
Keywords: професійна компетентність
іноземне спілкування
мотивація оволодіння іноземною мовою
формування іншомовного мовлення
немовні спеціальності
професійно-спрямоване навчання
professional competence
foreign language communication
motivation for foreign language learning
formation of foreign speaking abilities
non-language specialities
professionally-oriented education
Issue Date: 2023
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У статті проаналізовано основні способи й методи підготовки студентів немовних спеціальностей до іншомовного спілкування. Виявлено і теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні фактори впливу володіння іноземною мовою на формування професійної компетентності майбутніх фахівців та умови формування мотивації студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей до вивчення іноземної мови. У статті розглядаються поняття та роль іншомовного мовлення і значення іншомовного професійного спілкування студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей та проблема формування іншомовних навичок у студентів немовних факультетів. Готовність студентів до вивчення іноземної мови за фахом характеризується системою здібностей особистості, а саме: здатність до самовдосконалення володіння іноземною мовою, розуміння звичаїв і культур інших країн, здатність спілкування з іноземними фахівцями особисто, без перекладача, здатність продовжувати навчання за кордоном, здатність використовувати знання іноземної мови на практиці, спілкуючись з іноземними колегами. The basic methods and ways of non-language specialities students’ training of foreign communication are analysed in the article. Pedagogical factors of foreign languages influence on future specialists’ professional competence is theoretically determined, as well as conditions of motivation to study foreign languages among the students of non-linguistic higher educational establishments. The article deals with the concept and the role of foreign language, the importance of foreign language professional communication of university non-linguistic students, and the problem of foreign language skill formation of such students. Readiness of students to study foreign languages by profession is characterized by a system of abilities of the individual, namely the ability to self-improvement of foreign language, understand the customs and cultures of other countries, the ability to communicate with foreign experts without an interpreter, the ability to continue their studies abroad, the ability to use knowledge of foreign language practice, communicating with foreign colleagues.
Description: Горун Г. Особливості іншомовного професійного спілкування для студентів немовних ЗВО / Галина Горун // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2023. - С. 39-45.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6614
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Актуальні проблеми.Збірник статей 2023 (4).pdf308,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.