Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6678
Назва: Формування та реалізація іміджевої політики підприємства як чинник забезпечення економічної безпеки: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Інші назви: Formation and implementation of the company's image policy as a factor in ensuring economic security: Qualification work for the master's degree
Автори: Михайлів, М.М.
Mykhailiv, M.M.
Ключові слова: імідж
іміджева політика
економічна безпека
зовнішні загрози
внутрішні загрози
іміджева стратегія
image
image policy
economic security
external threats
internal threats
image strategy
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У першому розділі кваліфікаційної роботи «Теоретичні основи формування та реалізації іміджевої політики підприємства як чинника забезпечення економічної безпеки» розкрито сутність формування іміджевої політики банківських установ; визначено концептуальну модель стратегії іміджевої політики банківської установи та її вплив на забезпечення економічної безпеки. У другому розділі «Аналіз іміджевої політики АТ «Кредобанк» охарактеризовано діяльність та систему управління банківської установи; проаналізовано чинники зовнішнього та внутрішнього середовища; узагальнено вплив іміджевої політики на забезпечення економічної безпеки. У третьому розділі «Удосконалення іміджевої політики АТ «Кредобанк» як чинника забезпечення економічної безпеки» сформовано механізм забезпечення економічної безпеки банківської установи; розроблено іміджеву стратегію розвитку банківської установи. На основі опрацювання теоретичних та практичних матеріалів зроблені відповідні висновки та обґрунтовано конкретні пропозиції. In the first section of the qualification work «Theoretical foundations of the formation and implementation of the image policy of the enterprise as a factor of ensuring economic security» the essence of the formation of the image policy of banking institutions is disclosed; a conceptual model of the image policy strategy of a banking institution and its impact on ensuring economic security is defined. In the second chapter «Analysis of the image policy of JSC «Kredobank» the activities and management system of the banking institution are characterized; the factors of the external and internal environment were analyzed; the influence image policy on ensuring economic security is summarized. In the third chapter «Improving the image policy of JSC "Kredobank" as a factor of ensuring economic security» a mechanism for ensuring the economic security of the banking institution was formed; an image strategy for the development of the banking institution was developed. On the basis of elaboration of theoretical and practical materials the corresponding conclusions are made and concrete offers are substantiated.
Опис: Михайлів М. Формування та реалізація іміджевої політики підприємства як чинник забезпечення економічної безпеки: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Микола Михайлів. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 65 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6678
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muxaul_v.pdf1,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.