Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіляєва, О.О.-
dc.contributor.authorBiliaieva, O.O.-
dc.date.accessioned2024-01-03T11:40:51Z-
dc.date.available2024-01-03T11:40:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6700-
dc.descriptionБіляєва О. Поведінкові моделі дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Оксана Біляєва. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 69 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі авторка розкриває сутність поведінкових моделей дітей молодшого шкільного віку, а також детермінанти, що впливають на їх формування. На поведінку молодшого школяра впливають сімейні моделі поведінки, які часто вкладають у психіку дитини різного роду рольові конфлікти. Авторка виокремлює найбільш поширені в науковій літературі рольові конфлікти: інтрарольовий (конфлікт поміж різними структурами однієї ролі), інтеррольовий (конфлікт поміж несумісними ролями однієї особи), інтраперсональний (конфлікт поміж кількох моделей однієї ролі), інтерперсональний (конфлікт зовнішній поміж несумісними ролями різних осіб). Емпірична частина дослідження та здійснений кореляційний зв’язок доводить, що у батьків зі слабо вираженими рівнями рис домінування та авторитарного стилю взаємодії спостерігаються слабкі показники психосоціального розвитку особистості дитини. У цьому контексті авторитарність, яка не переходить умовно здорового рівня, свідчить про інтерес та батьківську увагу, а її відсутність спричиняє її недостатність. Розроблена програма корекції психоемоційних станів дітей молодшого шкільного віку. In the qualifying work, the author reveals the essence of the behavioral models of children of primary school age, as well as the determinants that influence their formation. The behavior of a younger schoolboy is influenced by family patterns of behavior, which often embed various kinds of role conflicts in the child's psyche. The author singles out the most common role conflicts in scientific literature: intrarole (conflict between different structures of the same role), interrole (conflict between incompatible roles of one person), intrapersonal (conflict between several models of the same role), interpersonal (external conflict between incompatible roles of different people) . The empirical part of the study and the implemented correlation prove that parents with weakly expressed levels of dominance traits and authoritarian style of interaction have weak indicators of psychosocial development of the child's personality. In this context, authoritarianism, which does not go beyond a conditionally healthy level, indicates interest and parental attention, and its absence causes its insufficiency. A program for the correction of psychoemotional states of children of primary school age has been developed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectсімейне вихованняuk_UA
dc.subjectповедінкові моделіuk_UA
dc.subjectвнутрішній конфліктuk_UA
dc.subjectсімейні моделі поведінкиuk_UA
dc.subjectyounger school ageuk_UA
dc.subjectfamily educationuk_UA
dc.subjectbehavioral modelsuk_UA
dc.subjectinternal conflictuk_UA
dc.subjectfamily behavioral modelsuk_UA
dc.titleПоведінкові моделі дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeBehavioral models of children of primary school age: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilyayeva Oksana Oleksiyivna.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.