Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6702
Назва: Соціально-психологічні особливості супроводу інклюзивного навчання у середній школі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Socio-psychological features of supporting inclusive education in secondary school: Qualification work for the master's degree
Автори: Франків, А.Ю.
Frankiv, A.Yu.
Ключові слова: діти з особливими потребами
інклюзивне навчання
співпраця педагогів та батьків
психологічний супровід
children with special needs
inclusive education
cooperation of teachers and parents
psychological support
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена важливій на сьогодні темі – пошуку найефективніших методів задоволення індивідуальних потреб усіх дітей. Інклюзія охоплює такі аспекти, як присутність, участь і досягнення. Для успішної реалізації програми психологічного супроводу важливою є ефективна співпраця між педагогами та батьками дітей з особливими освітніми потребами. Авторка наголошує, що готовність школи до такої співпраці надає батькам психологічну підтримку для виховання дітей з певними психофізичними водами. Процес інтеграції неповносправної дитини в життя повинен починатися з раннього віку. З одного боку, спільне навчання в освітньому закладі разом із здоровими дітьми має важливе значення для соціалізації дитини з особливими потребами. З іншого боку, – ровесники змалку формують у собі толерантне ставлення та розуміння інвалідності як особливого способу життя. The qualification work is dedicated to an important topic today - the search for the most effective methods of meeting the individual needs of all children. Inclusion encompasses aspects such as presence, participation and achievement. Effective cooperation between teachers and parents of children with special educational needs is important for the successful implementation of the psychological support program. The author emphasizes that the readiness of the school for such cooperation provides parents with psychological support for raising children with certain psychophysical difficulties. The process of integrating a disabled child into life should begin at an early age. On the one hand, joint learning in an educational institution together with healthy children is important for the socialization of a child with special needs. On the other hand, peers form a tolerant attitude and understanding of disability as a special way of life from an early age.
Опис: Франків А. Соціально-психологічні особливості супроводу інклюзивного навчання у середній школі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Андріана Франків. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 69 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6702
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Frankiv Andriana Yuriyivna.pdf1,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.