Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6715
Назва: Психологічні особливості мотивації до професійного навчання студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Psychological peculiarities of motivation for professional training of psychology students: Qualification work for the master's degree
Автори: Гуцул, В.В.
Hutsul, V.V.
Ключові слова: мотив
мотивація
студенти-психологи
психологічні особливості мотивації
навчальна мотивація
професійна діяльність
motive
motivation
students-psychologists
psychological features of motivation
educational motivation
professional activity
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена дослідженню проблеми специфіки мотивації на професійне навчання студентів-психологів. Проаналізовано та узагальнено теоретичні засади: психологічні наукові підходи з проблем мотивації навчання здобувачів та визначено основні поняття «мотивації» та «мотивів». Обґрунтовано психологічні детермінанти розвитку професійної мотивації до навчання в студентів-психологів в умовах війни. Визначено структуру мотиваційної сфери особистості студентів та їхні фактори впливу в навчанні. Досліджено особливості мотивації навчання у ВНЗ, прояв копінгстратегій, вольової саморегуляції та типи спрямованості особистостей під час навчальної діяльності за допомогою пакету програми SPSS 23.0 та Excel. Результат емпіричного дослідження дозволив констатувати, що внутрішні мотиваційні фактори професійної діяльності студентів-психологів мають перевагу над зовнішніми. Структурна ієрархія мотивів навчально-професійної діяльності студентів-психологів має свої виняткові чинники та не є сталою, а видозмінюється протягом навчальної діяльності. На основі опрацювання теоретичних та практичних матеріалів зроблені відповідні висновки та обґрунтовано конкретні пропозиції. The work is devoted to the study of the problem of the specifics of motivation for professional training of psychology students. The theoretical foundations are analysed and summarised: psychological scientific approaches to the problems of motivation of students' learning and the basic concepts of "motivation" and "motives" are defined. The psychological determinants of the development of professional motivation to study in psychology students in wartime are substantiated. The structure of the motivational sphere of students' personality and their factors of influence in learning are determined. The peculiarities of motivation to study at a university, the manifestation of coping strategies, volitional self-regulation and types of personality orientation during educational activities were studied using SPSS 23.0 and Excel software. The result of the empirical study allowed us to state that the internal motivational factors of psychology students' professional activity have an advantage over the external ones. The structural hierarchy of motives for the educational and professional activities of psychology students has its own exceptional factors and is not stable, but changes during the course of their studies. On the basis of theoretical and practical materials, the relevant conclusions are drawn and specific proposals are substantiated.
Опис: Гуцул В. Психологічні особливості мотивації до професійного навчання студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Вероніка Гуцул. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 94 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6715
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуцул Вероніка Віталіївна. Магістерська робота. ДФН. 2023 рік.pdf2,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.