Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТуранська, А.А.-
dc.contributor.authorTuranska, A.A.-
dc.date.accessioned2024-01-04T11:16:40Z-
dc.date.available2024-01-04T11:16:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6723-
dc.descriptionТуранська А. Булінг як соціально-психологічний феномен в освітньому середовищі закладів вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Анастасія Туранська. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 67 с.uk_UA
dc.description.abstractУ першій частині кваліфікаційної роботи проведено науковий аналіз булінгу в закладах вищої освіти, який вказує на його поширеність та відмінності від інших рівнів освіти, визначаючи його як систематичне приниження з використанням різних форм насильства. Зазначається, що йому притаманний злий умисел, систематичність та відсутність визнання провини кривдником. Протидія булінгу в університетах включає підвищення обізнаності, формування культури нетерпимості, підтримку жертв, розробку програм самозахисту та профілактики для створення позитивного мікроклімату. У другому розділі презентовано результати емпіричного дослідження. Воно дало змогу виявити, що більшість студентів були жертвами булінгу, і деякі можливо стикнулися з насильством, але це не було основною складовою їхнього досвіду. Психологічний аналіз вказав на різноманітні та глибокі психологічні корені насильства в закладах вищої освіти, включаючи соціальні, психологічні та особистісні аспекти. Результати також відобразили складність вибору джерела підтримки в ситуаціях булінгу та підкреслили необхідність розробки ефективних програм підтримки та запобігання булінгу в закладах вищої освіти. Третій розділ присвячено заходам щодо профілактики та подолання булінгу у закладах вищої освіти. Рекомендації щодо подолання булінгу в освітньому середовищі орієнтовані на створення позитивного соціального клімату та підвищення рівня добробуту студентів. Ключову роль відіграють підвищення обізнаності, формування культури нетерпимості, підтримка жертв, розробка програм самозахисту та сприяння позитивному мікроклімату в університеті. In the first part of the qualification work, a scientific analysis of bullying in higher education institutions is carried out, which indicates its prevalence and differences from other levels of education, defining it as systematic humiliation using various forms of violence. It is noted that it is characterized by malicious intent, systematic nature and lack of recognition of guilt by the offender. Countering bullying in universities includes raising awareness, creating a culture of intolerance, supporting victims, developing self-defense and prevention programs to create a positive microclimate. The second section presents the results of an empirical study. It revealed that most students were victims of bullying, and some may have experienced violence, but it was not the main component of their experience. The psychological analysis pointed to the diverse and deep psychological roots of violence in higher education institutions, including social, psychological and personal aspects. The results also reflected the difficulty of choosing a source of support in situations of bullying and emphasized the need to develop effective programs to support and prevent bullying in higher education institutions. The third section is devoted to measures to prevent and overcome bullying in higher education institutions. The recommendations for overcoming bullying in the educational environment are focused on creating a positive social climate and improving the well-being of students. The key role is played by raising awareness, creating a culture of intolerance, supporting victims, developing self-defense programs and promoting a positive microclimate at the university.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectбулінгuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectпідтримкаuk_UA
dc.subjectжертваuk_UA
dc.subjectагресорuk_UA
dc.subjectbullyinguk_UA
dc.subjecteducational environmentuk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.subjectsupportuk_UA
dc.subjectvictimuk_UA
dc.subjectaggressoruk_UA
dc.titleБулінг як соціально-психологічний феномен в освітньому середовищі закладів вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeBullying as a social and psychological phenomenon in the educational environment of higher education institutions: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.