Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6847
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКопитко, М.І.-
dc.contributor.authorKopytko, M.I.-
dc.contributor.authorBoychuk, I.-
dc.contributor.authorBalyk, U.-
dc.contributor.authorMykhailyk, N.-
dc.contributor.authorHryhoruk, P.-
dc.date.accessioned2024-01-19T07:10:38Z-
dc.date.available2024-01-19T07:10:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6847-
dc.descriptionKopytko M. Formation of Marketing Strategy for Sustainable Development of Enterprises in the Domestic Market / Marta Kopytko, Inna Boychuk, Ulyana Balyk, Nataliia Mykhailyk, Pavlo Hryhoruk // Review of Economics and Finance. - 2023. - № 21. - Pp. 2271-2278.uk_UA
dc.description.abstractОсновною метою статті є визначення оптимальної маркетингової стратегії для окремої групи підприємств на внутрішньому ринку. Об'єктом дослідження є сталий розвиток підприємств на внутрішньому ринку. Наукове завдання полягає у визначенні показників та розрахунку стану підприємств на внутрішньому ринку для подальшого формування їх маркетингової стратегії. Методологія дослідження передбачає використання сучасних математичних методів. У результаті проведених розрахунків вдалося встановити стан сталого розвитку підприємства на внутрішньому ринку. Інноваційність отриманих результатів розкривається в самому методичному підході і в тому, як можна спочатку оцінити стан сталого розвитку підприємства на внутрішньому ринку, а потім за результатами аналізу вибрати оптимальну маркетингову стратегію. Дослідження обмежене врахуванням специфіки лише внутрішнього ринку продуктів бджільництва та пов'язаної з ним маркетингової стратегії польських підприємств. Наслідком таких обмежень є те, що говорити про універсальність запропонованих результатів дослідження не представляється можливим. Перспективи подальших досліджень мають включати застосування запропонованого методологічного підходу до всього ринку ЄС. The main purpose of the article is to determine the optimal marketing strategy for a single group of enterprises in the domestic market. The object of the study is the sustainable development of enterprises in the domestic market. The scientific task is to determine indicators and calculate the state of enterprises in the domestic market for the further formation of their marketing strategy. The research methodology involves the use of modern mathematical methods. As a result of the calculations, it was possible to establish the state of sustainable development of the enterprise in the domestic market. The innovativeness of the obtained results is revealed in the methodical approach itself and how it is possible to first assess the state of sustainable development of the enterprise in the domestic market, and then choose the optimal marketing strategy based on the results of the analysis. The study is limited by taking into account the specifics of only the domestic market for bee products and the related marketing strategy of Polish enterprises. The consequence of such limitations is that it is not possible to talk about the universality of the proposed research results. Prospects for further research should include the application of the proposed methodological approach for the entire EU market, that is, the external one. This is necessary given that honey and bee products are poor only within the domestic market.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherReview of Economics and Financeuk_UA
dc.relation.ispartofseries;21-
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectsustainable developmentuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjecteconomyuk_UA
dc.titleFormation of Marketing Strategy for Sustainable Development of Enterprises in the Domestic Market (Scopus)uk_UA
dc.title.alternativeФормування маркетингової стратегії сталого розвитку підприємств на внутрішньому ринку (Scopus)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kopytko_Скопус_маркетинг_2023.pdf390,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.