Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7251
Назва: Сімейна ідентифікація як чинник психологічної готовності до професійної самореалізації особистості студента: дисертація
Інші назви: Family identification as a factor of psychological readiness to the student’s selfrealization: thesis
Автори: Угрин, О.Г.
Uhryn, O.H.
Ключові слова: психологічна готовність до професійної самореалізації
готовність до професійної діяльності
самореалізація
професійна самореалізація
сімейна ідентифікація
батьківська сім’я
рівні готовності до професійної самореалізації
psychological readiness to professional self-realization
readiness to professional activity
selfrealization
professional self-realization
family identification
family
levels of readiness to the professional selfrealization
Дата публікації: 2014
Видавництво: Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена проблемі психологічної готовності студентської молоді до професійної самореалізації та ролі сімейної ідентифікації у її розвитку. Емпіричне вивчення дозволило дійти висновку про те, що особи з високим рівнем готовності до професійної самореалізації демонструють прагненнями до самоактуалізації, часова орієнтація «тут і тепер», цінність самоактуалізації, позитивна думка на природу людини, потребу в пізнанні, креативність, саморозуміння та контактність. Вони відзначають важливість сімейних цінностей та інтелектуально – культурної орієнтації в батьківській сім'ї. Кореляційний аналіз вказує на прямі взаємозв’язки між психологічною готовністю до професійної самореалізації та сімейними цінностями й стосунками між членами сім'ї. Простежуються дві батьківські позиції, зокрема, позитивний інтерес та автономність матері, що мають вплив на розвиток компонентів психологічної готовності. У результаті проведеного аналізу встановлено й те, що особи, які показали високий рівень сімейної ідентифікації характеризують свою батьківську сім'ю як таку, що враховує всі аспекти особистого зростання кожного із її членів, зокрема незалежність, орієнтацію на досягнення, інтелектуально – культурну орієнтацію, орієнтацію на активний відпочинок, морально - етичні аспекти. Виявлено вплив статі та сиблінгової позиції на рівень психологічної готовності до самореалізації у професійній сфері. Розроблено та емпірично обґрунтовано модель психологічної готовності до професійної самореалізації студентської молоді. The Thesis deals with the issues of the student’s psychological readiness to the professional self-realization and the role of family identification in its development. The empirical studies allowed arriving at the conclusion that persons with the high level of professional self-realization show the aspiration to self-actualization,24 orientation in time, value of self-actualization, the view of human nature, need for cognition, creativeness, selfunderstanding and rapport. They outline the importance of family values and intellectually-cultural orientation in the family. Correlation analysis indicates the direct correlation between the psychological readiness to professional self-realization and family values and relations between the family members. Two parental positions are noticed, namely, positive interest and mother’s independence influencing the development of psychological readiness components. As a result of analysis, it was discovered that the persons who showed the high level of family identification describe their family as the one that takes into account all aspects of personal development of each member, namely, independence, orientation towards success, intellectual and cultural orientation, orientation towards active leisure, moral and ethical aspects. The intersex distinctions were discovered as well as the sibling position differences between the persons with different level of psychological readiness to self-realization in professional sphere. The model of students’ psychological readiness to professional self-realization was drawn and empirically grounded.
Опис: Угрин О.Г. Сімейна ідентифікація як чинник психологічної готовності до професійної самореалізації особистості студента: дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології / Угрин Ольга Георгіївна. – Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2014. - 337 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7251
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dis.pdf7,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.