Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7262
Title: Психологічний аналіз міжособистісної взаємодії вчителя із старшокласниками: автореферат
Other Titles: Psychologic Analysis of effective Interpersonal Interaction of the Teacher and Senior: thesis
Authors: Ковальчук, З.Я.
Kovalchuk, Z.Ya.
Keywords: педагогічний процес
педагогічна взаємодія
старшокласники
міжособистісні стосунки
емоційно-оцінне ставлення
механізми спілкування
pedagogical process
pedagogical interaction
senior pupils
interpersonal relations
emotional-evaluating relation
communication mechanism
Issue Date: 2006
Publisher: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Abstract: У дисертації представлені головні підходи до проблеми взаємодії взагалі та педагогічної взаємодії, зокрема. З’ясовується стан розробки досліджуваної проблеми в психолого-педагогічній літературі. Визначаються головні механізми формування міжособистісних стосунків у системі „вчитель-учень”. Виявлено вплив деяких індивідуально-психологічних характеристик особистості вчителя та учнів на механізми формування міжособистісних стосунків. Проаналізовано роль соціально-демографічних чинників у формуванні міжособистісних стосунків, з’ясовано вплив функціонально -рольового і статусного чинників на формування механізмів міжособистісних стосунків. Аналізуються результати емпіричних досліджень відношення вчителів до улюблених та нелюбимих учнів та учнів до улюблених та нелюбимих вчителів. Показано, що механізми формування стосунків у системі „вчитель-учень” є взаємопов’язаними і носять взаємозумовлюючий характер. The thesis displays main approaches to the interaction problem, in general and pedagogical interaction, in particular. It reveals the elaboration condition of the investigated problem in psychologicalpedagogikal literature. Principal mechanism of interpersonal relation forming in the teacher-pupil system are specified. The influence of some individual-psychologikal characteristics of teachers and pupils personalities on the mechanism of interpersonal relation forming is dispayed. The role of social-demografic factors in the formation of interpersonal relations is analyzed, the influence of functional-role and status factors on the forming of interpersonal relation mechanism is elucidated. The results of the empirical investigation of the teachers relation to favourite and unloved pupils and that of pupils to favouforming in the system teacher-pupil are interconnected and have interdependent character.
Description: Ковальчук З.Я. Психологічний аналіз міжособистісної взаємодії вчителя із старшокласниками: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Ковальчук Зоряна Ярославівна. – Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2006. - 15 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7262
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref.doc.pdf406,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.