Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7635
Title: Вплив соціальних мереж на розвиток девіантної поведінки у підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: The influence of social networks on the development of deviant behavior in adolescents: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Скородинська, С.В.
Skorodynska, S.V.
Keywords: девіантна поведінка
підлітки
соціальні мережі
самооцінка
тривожність
deviant behavior
teenagers
social networks
self-esteem
anxiety
Issue Date: 2024
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена розкриттю проблеми впливу соціальних мереж на розвиток девіантної поведінки підлітків. У роботі висвітлено сутність та зміст поняття девіантної поведінки у працях, проаналізовано особливості розвитку, перебігу та прояву девіантної поведінки у підлітковому віці, а також окреслено особливості впливу соціальних мереж на особистість підліткового віку. Встановлено, що підлітки використовують соціальні мережі як засіб самовираження та самореалізації, але це може призводити до віддалення від реального життя та складнощів у спілкуванні з реальними людьми. Анонімність та доступність інформації можуть сприяти девіантній поведінці та агресії. Також було встановлено позитивний вплив соціальних мереж на освіту, зокрема шляхом доступу до різноманітного навчального контенту. The qualification work is devoted to revealing the problem of the influence of social networks on the development of deviant behavior of teenagers. The work highlights the essence and content of the concept of deviant behavior in works, analyzes the peculiarities of development, course and manifestation of deviant behavior in adolescence, and also outlines the peculiarities of the influence of social networks on the personality of adolescence. It has been established that teenagers use social networks as a means of self-expression and self-realization, but this can lead to distance from real life and difficulties in communicating with real people. Anonymity and availability of information can contribute to deviant behavior and aggression. The positive impact of social networks on education was also established, in particular through access to various educational content.
Description: Скородинська С. Вплив соціальних мереж на розвиток девіантної поведінки у підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Софія Скородинська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 57 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7635
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скородинська_кваліфікаційна робота.pdf1,34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.