Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7673
Title: Дослідження впливу конфліктів в системі «педагог-студент»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Research on the impact of conflicts in the «teacher-student» system: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Судін, В.В.
Sudin, V.V.
Keywords: конфлікт
педагог
студент
взаємодія
стратегії поведінки у конфліктних ситуаціях
conflict
teacher
student
interaction
strategies of behavior in conflict situations
Issue Date: 2024
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У роботі розкрито психологічну характеристику структури, видів та класифікацій конфліктів, причини виникнення та особливості прояву конфліктів між викладачами та студентами, основні підходи до управління конфліктами у системі «педагог-студент». З'ясовано, що в сучасному суспільстві зростає напруження, яке зумовлюється збільшенням конфліктів в усіх сферах життя, зокрема у навчанні. Тому, знання про причини виникнення конфліктів та способи їх розв'язання у системі педагог-студент, мають можливість знайти можливі вирішення та сформувати навички успішного попередження та подолання цього. Емпірично визначено впливу конфліктів в системі «педагог-студент». Виявлено, що у конфліктах між студентами та викладачами рівна міра вини обох сторін, переважаючий тип конфліктів у студентсько-викладацьких сфері являються конфлікти психологічної несумісності та навчальні конфлікти, серед стратегій поведінки у конфлікті домінує співпраця та компроміс та ухилення. The work reveals the psychological characteristics of the structure, types and classifications of conflicts, the causes and features of conflict between teachers and students, the main approaches to conflict management in the "teacher-student" system. It has been found that tension is growing in modern society, which is caused by an increase in conflicts in all spheres of life, in particular in education. Therefore, knowledge about the causes of conflicts and ways of solving them in the teacher-student system, have the opportunity to find possible solutions and form the skills of successful prevention and overcoming it. The impact of conflicts in the "teacher-student" system has been determined empirically. It was found that in conflicts between students and teachers there is an equal degree of guilt on both sides, the predominant type of conflicts in the student-teacher sphere are conflicts of psychological incompatibility and educational conflicts, cooperation and compromise and evasion dominate among the strategies of behavior in the conflict.
Description: Судін В. Дослідження впливу конфліктів в системі «педагог-студент»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Вікторія Судін. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 47 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7673
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sudin Viktoria .pdf528,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.