Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7824
Title: Особливості когнітивного розвитку дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Peculiarities of cognitive development of younger schoolchildren: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Брунець, Х.М.
Brunets, Kh.M.
Keywords: когнітивний розвиток
мислення
молодші школярі
аналіз
синтез
узагальнення
абстрагування
словесно-логічне мислення
cognitive development
thinking
younger schoolchildren
analysis
synthesis
generalization
abstraction
verbal-logical thinking
Issue Date: 2024
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У кваліфікаційній роботі висвітлено проблему особливостей когнітивного розвитку дітей молодшого шкільного віку. Наголошено, що розвиток мислення у дітей молодшого шкільного віку стає актуальною проблемою сьогодення, оскільки вони стикаються зі швидкими та постійними соціальними змінами та іншими викликами. Важливо не лише засвоювати нову інформацію, але й вміти аналізувати її, щоб зробити певні самостійні висновки. Проаналізовано специфіку когнітивного розвитку дітей молодшого шкільного віку. Розглянуто мислення як пізнавальний процес особистості та особливості його розвитку у дітей молодшого шкільного віку. Емпірично досліджено особливості розвитку мислення у дітей молодшого шкільного віку. Розроблено корекційну програму з метою розвитку когнітивних процесів дітей молодшого шкільного віку. The qualifying work highlights the problem of the peculiarities of cognitive development of younger schoolchildren. It is emphasized that the development of thinking in children of primary school age is becoming an urgent problem today, as they face rapid and constant social changes and other challenges. It is important not only to learn new information, but also to be able to analyze it in order to draw certain independent conclusions. The specifics of cognitive development of younger schoolchildren are analyzed. Thinking as a cognitive process of the individual and features of its development in younger schoolchildren are considered. Peculiarities of the development of thinking in younger schoolchildren have been empirically investigated. A correctional program was developed for the purpose of developing the cognitive processes of younger schoolchildren.
Description: Брунець Х. Особливості когнітивного розвитку дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Христина Брунець. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 68 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7824
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Brunets Kristina.pdf949,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.