Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7830
Title: Самопізнання як засіб психокорекційної роботи зі спортсменами: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Self-knowledge as a means of psychocorrective work with athletes: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Гайделбахер, Р.В.
Haidelbakher, R.V.
Keywords: самооцінка
спортсмени
психокорекція
самопізнання
самоусвідомлення
адаптивність
спортивна діяльність
self-esteem
athletes
psychocorrection
self-knowledge
selfawareness
adaptability
sports activity
Issue Date: 2024
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Кваліфікаційна робота розкриває сутність самооцінки як важливого чинника формування адаптованості здобувачів вищої освітиів до спортивної діяльності. Найбільш оптимальними з точки зору впливу на адаптацію до спорту є: адекватно високий рівень самооцінки в поєднанні з низьким рівнем її різноманітності. Емпірично доведено, що самооцінка має приблизно однаковий вплив на якість адаптації здобувачів до навчання та спортивної діяльності. Спеціально організований та педагогічно спрямований процес самопізнання суттєво підвищує рівень адекватності самооцінки, її відповідності результатам об'єктивного вивчення характеристик особистості. Він також сприяє певному збільшенню рівня різноманітності самооцінки та практично не впливає на рівень її вираженості. Доведено, що процес самопізнання також сприяє підвищенню цілісності самооцінки, ступеню інтеграції рівнів вираженості окремих самооцінок за допомогою збільшення кількості зв'язків між ними та рівня їх достовірності. The qualification work reveals the essence of self-esteem as an important factor in shaping the adaptability of higher education students to sports activities. The most optimal from the point of view of influence on adaptation to sports are: an adequately high level of self-esteem in combination with a low level of its diversity. It has been empirically proven that self-esteem has approximately the same effect on the quality of adaptation of students to studies and sports activities. A specially organized and pedagogically directed process of self-discovery significantly increases the level of adequacy of self-assessment, its correspondence to the results of an objective study of personality characteristics. It also contributes to a certain increase in the level of diversity of self-esteem and practically does not affect the level of its expression. The process of self-discovery also helps to increase the integrity of self-evaluation, the degree of integration of the levels of expression of individual self-evaluations by increasing the number of connections between them and the level of their reliability.
Description: Гайделбахер Р. Самопізнання як засіб психокорекційної роботи зі спортсменами: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Рената Гайделбахер. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 57 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7830
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Geidenbaher Renata.pdf796,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.