Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7841
Title: Психологічні особливості професійного самовизначення старшокласників: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Psychological features of professional self-determination of high school students: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Мартинюк, О.В.
Martyniuk, O.V.
Keywords: старшокласники
професійне самовизначення
профорієнтація
психологічні особливості
професія
high school students
professional self-determination
career guidance
psychological features
profession
Issue Date: 2024
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У роботі розкриті впливи різних факторів на процес вибору майбутньої професії учнів старших класів. Визначено, що старшокласники – це юнаки та дівчата, які проходять через пошук власної ідентичності, визначення своїх цілей та цінностей, а також стикаються зі стресом від навчання, відносин з ровесниками і дорослими. Показано, що даний віковий період характеризується переходом від підліткового віку до дорослості. Відбуваються активні зміни як поведінці, так і в психологічно-емоційному стані юнаків та дівчат. Провівши психологічний аналіз результатів методик виявлено, що старшокласники при виборі професії віддають перевагу зовнішніми мотивам, тобто високооплачуваності та прагненню до престижу. Також результати дослідження показали нам, що учні старших класів знаходяться на стадії переходу та змін, вони ще шукають свій професійний напрям, який би відповідав їхнім здібностям та вподобанням. Також нами було визначено шляхи удосконалення профорієнтаційної роботи в школах, що значно полегшить життя учням старших класів. The work reveals the influence of various factors on the process of choosing the future profession of high school students. It was determined that high school students are young men and women who are searching for their own identity, defining their goals and values, as well as facing stress from studies, relationships with peers and adults. It is shown that this age period is characterized by the transition from adolescence to adulthood. Active changes are taking place both in the behavior and in the psychological and emotional state of young men and women. After conducting a psychological analysis of the results of the methods, it was found that high school students, when choosing a profession, prefer external motives, that is, high pay and the desire for prestige. Also, the results of the study showed us that high school students are at the stage of transition and change, they are still looking for their professional direction, which would correspond to their abilities and preferences. We also identified ways to improve career guidance work in schools, which will make life easier for high school students.
Description: Мартинюк О. Психологічні особливості професійного самовизначення старшокласників: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Оксана Мартинюк. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 49 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7841
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мартинюк_кваліфікаційна робота.pdf944,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.