Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7858
Title: | Особливості навчальної успішності студентів з різними акцентуаціями характеру: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Other Titles: | eatures of academic performance of students with different character accents: Qualification work for the degree of bachelor |
Authors: | Цилінська, В.М. Tsylinska, V.M. |
Keywords: | акцентуація характеру навчальна успішність середній бал гіпотеза гіпертимний тип дистимічний тип циклотимний тип педантичний тип демонстративний тип неврівноважений тип екзальтований тип character accentuation academic performance grade point average hypothesis hyperthymic type dysthymic type cyclothymic type pedantic type demonstrative type unbalanced type exalted type |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ЛьвДУВС |
Abstract: | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей навчальної успішності студентів з різними акцентуаціями характеру. Проаналізовано наукові підходи до вивчення акцентуацій характеру та їх впливу на навчальну успішність. Емпірично досліджено вплив гіпертимного, дистимічного, циклотимного, педантичного, демонстративного, неврівноваженого та екзальтованого типів акцентуації на середній бал навчальних досягнень студентів. Результати дослідження показали, що кожен тип акцентуації характеру має свої особливості, але лише деякі впливають на навчальну успішність студентів. Надано практичні рекомендації щодо покращення навчальних методів для кожного типу акцентуації. The qualification work is devoted to the study of the peculiarities of academic performance of students with different character accents. The scientific approaches to the study of character accents and their impact on academic performance are analyzed. The influence of hyperthymic, dysthymic, cyclothymic, pedantic, demonstrative, unbalanced, and exalted accentuation types on the average grade point average of students' academic achievements is empirically investigated. The results of the study have shown that each type of personality accentuation has its own characteristics, but only some of them affect students' academic performance. Practical recommendations for improving teaching methods for each type of accentuation are given. |
Description: | Цилінська В. Особливості навчальної успішності студентів з різними акцентуаціями характеру: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Валерія Цилінська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 60 с. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7858 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tsilinska Valeria.pdf | 538,34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.