Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8333
Назва: AI-generated content for language learning
Інші назви: Контент, створений штучним інтелектом, для вивчення мов
Автори: Запотічна, Р.А.
Zapotichna, R.A.
Ключові слова: AI-generated content
language learning
speech recognition
educational technology
контент
створений штучним інтелектом
вивчення мов, розпізнавання мови
освітні технології
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Короткий огляд (реферат): The integration of artificial intelligence (AI) is reshaping the landscape of language education, with AI-generated content emerging as a pivotal component. The following paper examines the current state of research on AIgenerated content in language education, discusses the benefits and challenges of this approach, and offers recommendations for future research and development. By leveraging advanced algorithms, AI-powered platforms can create highly personalized learning experiences tailored to individual learner needs, preferences, and proficiency levels. Through the analysis of learner data, these platforms can dynamically adjust content, pacing, and difficulty, optimizing the learning process. Key AI-driven features, such as speech recognition, adaptive testing, and real-time feedback, enhance learner engagement and efficacy. Platforms like Duolingo, Babbel, and Rosetta Stone exemplify successful AI integration in language learning. However, challenges such as data privacy concerns, potential algorithmic biases, and the risk of reduced human interaction must be carefully considered. Future research should delve deeper into the emotional and motivational impact of AI-driven language learning, as well as explore the development of more sophisticated AI models capable of understanding and responding to complex linguistic nuances. A balanced approach that combines the strengths of AI with the expertise of human educators is essential for maximizing the potential of AI-generated content in fostering holistic language development. Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) перетворює сферу вивчення мов, а створений ШІ контент стає ключовим елементом. Ця стаття аналізує поточний стан досліджень у галузі використання ШІ для створення навчального контенту для вивчення мов, розглядає переваги та виклики такого підходу, а також надає рекомендації для подальших досліджень і розробок. Завдяки використанню складних алгоритмів платформи на основі ШІ можуть створювати високоперсоналізований навчальні досвіди, адаптовані до індивідуальних потреб, уподобань і рівнів володіння мовою кожного учня. Аналізуючи дані про навчання, ці платформи можуть динамічно коригувати контент, темп і складність, оптимізуючи процес навчання. Ключові особливості на основі ШІ, такі як розпізнавання мови, адаптивне тестування та зворотний зв'язок у реальному часі, підвищують залученість учнів та ефективність навчання. Такі платформи, як Duolingo, Babbel і Rosetta Stone, є прикладами успішної інтеграції ШІ у вивчення мов. Однак такі проблеми, як конфіденційність даних, потенційні алгоритмічні упередження та ризик зменшення взаємодії з людьми, потребують ретельного розгляду. У майбутніх дослідженнях слід глибше вивчити емоційний і мотиваційний вплив навчання мов на основі ШІ, а також дослідити розробку більш складних моделей ШІ, здатних розуміти та реагувати на складні лінгвістичні нюанси. Збалансований підхід, який поєднує сильні сторони ШІ з експертизою викладачів-людей, має вирішальне значення для максимального використання потенціалу контенту, створеного ШІ, у сприянні комплексному розвитку мовних навичок.
Опис: Запотічна Р. AI-generated content for language learning / Роксолана Запотічна // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2024. - С. 46-54.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8333
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК Актуальні проблеми 2024 (5).pdf323,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.