Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8336
Title: Спільне навчання як шлях до покращення мовленнєвих навичок: інноваційні підходи у вищій освіті
Other Titles: Collaborative learning as a way to improve of speech skills: innovative approaches in higher education education
Authors: Кузьо, Л.І.
Kuzo, L.I.
Казимир, І.
Kazymyr, I.
Keywords: спільне навчання
комунікативні навички
критичне мислення
мовленнєві здібності
інтерактивне навчання
collaborative learning
communication skills
critical thinking
language skills
interactive learning
Issue Date: 2024
Publisher: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Abstract: У статті досліджується використання методу спільного навчання (collaborative learning) як ефективного підходу для покращення навчального процесу, зокрема вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти. Метод спільного навчання підвищує мотивацію студентів, розвиває їхні комунікативні навички та критичне мислення, сприяє інтеграції соціальної взаємодії у навчальний процес. Метод спільного навчання особливо ефективний на заняттях з іноземних мов, адже він сприяє інтерактивному засвоєнню матеріалу через залучення студентів до навчального процесу. Зазначено основні підходи до впровадження цього методу, такі як соціальноконструктивістський, завдання-орієнтований і проблемно-орієнтований підходи. Теоретично обґрунтовано, що метод ґрунтується на конструктивістській теорії, яка підкреслює важливість соціальної взаємодії у навчанні та дозволяє студентам розвивати ключові мовленнєві навички: слухання, читання, письмо та розмову. Виокремлено рекомендації щодо його впровадження. The aim of the article is to study the use of collaborative learning as an effective approach to improving the educational process, in particular, the study of foreign languages in higher education institutions. The collaborative learning method increases students' motivation, develops their communication skills and critical thinking, and promotes the integration of social interaction into the learning process. The method of cooperative learning is particularly effective in foreign language classes, as it promotes interactive learning through the involvement of students in the learning process. The main approaches to the implementation of this method, such as social constructivist, task-oriented and problem-oriented approaches, are outlined. It is theoretically substantiated that the method is based on the constructivist theory, which emphasises the importance of social interaction in learning and allows students to develop key language skills: listening, reading, writing and speaking. Recommendations for its implementation are highlighted.
Description: Кузьо Л. Спільне навчання як шлях до покращення мовленнєвих навичок: інноваційні підходи у вищій освіті / Любов Кузьо, Іванна Казимир // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2024. - С. 78-90.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8336
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК Актуальні проблеми 2024 (9).pdf337,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.