Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8344
Title: | Особливості методики викладання іноземної мови у немовних ЗВО в період війни |
Other Titles: | Peculiarities of the methodology of teaching a foreign language in non-speaking higher education institutions during the war |
Authors: | Бойко, О.Т. Boiko, O.T. |
Keywords: | методика викладання іноземної мови навчальний процес іноземна мова як інструмент вираження емоцій очне навчання дистанційне або змішане навчання foreign language teaching methodology educational process foreign language as a tool for expressing emotions face-to-face learning distance or mixed learning |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей |
Abstract: | У статті розглядаються особливості методики викладання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей. Проаналізовано проблеми навчання іноземної мови в період війни, що потребує адаптації як з боку викладачів, так і студентів. Однією з ключових проблем є емоційна нестабільність студентів, спричинена постійними стресами та непередбачуваними ситуаціями. Усе це не може не впливати на здатність здобувачів вищої освіти зосередитися і засвоїти матеріал. Тому так важливо інтегрувати методи емоційної підтримки в навчальний процес, намагатися створити, наскільки це можливо, безпечне середовище, в якому студенти можуть відкрито говорити про свої почуття, використовуючи мову як інструмент для вираження емоцій. У статті запропоновано використання таких форм навчання, як віддалені платформи та асинхронне навчання, щоб студенти мали змогу самостійно регулювати свій темп навчання, адаптуючи його до своїх обставин. The article examines the peculiarities of foreign language teaching methods for students of higher educational institutions of non-linguistic specialties. The problems of teaching a foreign language during the war, which requires adaptation both by teachers and students, are analyzed. One of the key problems is the emotional instability of students caused by constant stress and unpredictable situations. All this cannot help but affect the ability of students of higher education to concentrate and learn the material. That is why it is so important to integrate methods of emotional support into the educational process, to try to create, as much as possible, a safe environment in which students can openly talk about their feelings, using language as a tool for expressing emotions. The article suggests the use of such forms of learning as remote platforms and asynchronous learning so that students can self-regulate their learning pace, adapting it to their circumstances. |
Description: | Бойко О. Особливості методики викладання іноземної мови у немовних ЗВО в період війни / Олеся Бойко // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2024. - С. 3-9. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8344 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК Актуальні проблеми 2024-1-9.pdf | 313,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.