Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8692
Title: | Соціально-психологічні умови попередження конфліктної взаємодії в освітньому середовищі закладів вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Other Titles: | Socio-psychological conditions for preventing conflict interaction in the educational environment of higher education institutions: Qualification work for the master's degree |
Authors: | Попович, Т.Я. Popovych, T.Ya. |
Keywords: | конфлікт конфліктна взаємодія студенти міжособистісні відносини тривожність агресивність conflict conflict interaction students interpersonal relationships anxiety aggressiveness |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ЛьвДУВС |
Abstract: | Кваліфікаційна робота присвячена проблемі вивчення соціально-психологічних умов попередження конфліктної взаємодії в освітньому середовищі закладів вищої освіти. Проведено теоретичний аналіз проблеми конфліктів, конфліктної взаємодії та групової динаміки. Визначено психологічні особливості конфліктної взаємодії у студентських групах. Проведено емпіричне дослідження конфліктної взаємодії у студентському середовищі. Констатовано, що студенти, які переживають тривогу під час конфліктних ситуацій, частіше проявляють агресію або реагують на стресові ситуації більш агресивно. Студенти із високим рівнем тривожності можуть сприймати конфлікти або аналітичні завдання як більш загрозливі, ніж вони є насправді, що посилює стрес і ускладнює чітке та логічне мислення. Розглянуто соціально-психологічні умови попередження та подолання конфліктів у студентських групах ЗВО. The qualification work is devoted to the problem of studying the socio-psychological conditions for preventing conflict interaction in the educational environment of higher education institutions. A theoretical analysis of the problem of conflicts, conflict interaction and group dynamics has been conducted. The psychological features of conflict interaction in student groups have been identified. An empirical study of conflict interaction in the student environment has been conducted. It has been found that students who experience anxiety during conflict situations are more likely to show aggression or react to stressful situations more aggressively. Students with a high level of anxiety may perceive conflicts or analytical tasks as more threatening than they actually are, which increases stress and complicates clear and logical thinking. The socio-psychological conditions for preventing and overcoming conflicts in student groups of higher education institutions have been considered. |
Description: | Попович Т. Соціально-психологічні умови попередження конфліктної взаємодії в освітньому середовищі закладів вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Тетяна Попович. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 58 с. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8692 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Попович кваліфікаційна.pdf | 889,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.