Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8700
Title: Психологічні особливості прояву адаптації студентської молоді в сучасних реаліях: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Psychological Features of the Adaptation of Student Youth in Modern Realities: Qualification work for the master's degree
Authors: Южек, Р.С.
Yuzhek, R.S.
Keywords: адаптація
студентська молодь
психологічні особливості
сучасні реалії
чинники адаптації
рекомендації
adaptation
student youth
psychological characteristics
modern realities
adaptation factors
recommendations
Issue Date: 2025
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Кваліфікаційна магістерська робота присвячена вивченню психологічних особливостей прояву адаптації студентської молоді в сучасних реаліях. Узагальнено теоретичні підходи до визначення сутності психологічних особливостей прояву адаптації студентської молоді в сучасних реаліях. Проведено емпіричне дослідження, результати якого вказують на те, що більшість студентів мають середній (43%) рівень адаптації, що підтверджують результати методики К. Роджерса та Р. Даймонда. За шкалами Індивідуально-типологічного опитувальника (ІТО) Л. М. Собчик виявлено помірну соціальну активність і адаптивність студентів, однак опитувальник Великої П’ятірки (ОВП) засвідчив високий рівень нейротизму у 45% респондентів, що корелює з підвищеною емоційною нестабільністю. Тест GAD-7 вказав на значний рівень тривожності у понад половини студентів, що підкреслює необхідність психологічної підтримки. На основі факторного аналізу з’ясовані ключові чинники адаптації: емоційна стабільність, особистісна чутливість та адаптаційна гнучкість, що безпосередньо впливають на здатність студентів пристосовуватися до нових умов навчання. Отримані результати підкреслюють важливість розробки програм психологічної підтримки та тренінгів із саморегуляції для покращення адаптації студентської молоді. The qualification master's thesis is devoted to the study of the psychological features of the manifestation of adaptation of student youth in modern realities. Theoretical approaches to determining the essence of the psychological features of the manifestation of adaptation of student youth in modern realities are summarized. An empirical study was conducted, the results of which indicate that the majority of students have an average (43%) level of adaptation, which confirms the results of the methodology of K. Rogers and R. Diamond. According to the scales of the Individual Typological Questionnaire (ITQ) by L. M. Sobchik, moderate social activity and adaptability of students were revealed, however, the Big Five questionnaire (BQ) indicated a high level of neuroticism in 45% of respondents, which correlates with increased emotional instability. The GAD-7 test indicated a significant level of anxiety in more than half of the students, which emphasizes the need for psychological support. Based on factor analysis, the key factors of adaptation were identified: emotional stability, personal sensitivity and adaptive flexibility, which directly affect the ability of students to adapt to new learning conditions. The results obtained emphasize the importance of developing psychological support programs and self-regulation training to improve the adaptation of student youth.
Description: Южек Р. Психологічні особливості прояву адаптації студентської молоді в сучасних реаліях: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Роман Южек. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 82 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8700
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Южека_Р_С_.pdf1,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.