Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8711
Title: | Резильєнтність як фактор успішної адаптації до умов навчання здобувачів закладів вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Other Titles: | Resilience as a factor of successful adaptation to the learning environment of higher education students: Qualification work for the master's degree |
Authors: | Мартинюк, Т.Л. Martyniuk, T.L. |
Keywords: | резильєнс резильєнтність адаптація стрес стресостійкість здобувачі вищої освіти навчання адаптація до навчання resistance resilience adaptation stress stress resistance higher education students learning adaptation to learning |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ЛьвДУВС |
Abstract: | У роботі окреслено основні теоретичні підходи до розуміння резильєнтності, що охоплюють різні аспекти цього феномену, включаючи його структуру, чинники розвитку та особливості прояву. Досліджено структуру резильєнтності особистості, включаючи її когнітивні, емоційні та поведінкові компоненти. Виявлено чинники, що сприяють розвитку резильєнтності, такі як позитивне мислення, соціальна підтримка, ефективні стратегії подолання стресу та ін. Виявлено особливості резильєнтності у студентів, зокрема її зв’язок з академічною успішністю, психологічним благополуччям та адаптацією до навчання в університеті. Розроблено методичні рекомендації щодо підвищення рівня резильєнтності у студентів, які включають різноманітні психологічні вправи, техніки та стратегії, спрямовані на розвиток позитивного мислення, емоційної регуляції, соціальних навичок та інших компонентів резильєнтності. The paper outlines the main theoretical approaches to understanding resilience, covering various aspects of this phenomenon, including its structure, development factors and features of manifestation. The structure of personality resilience, including its cognitive, emotional and behavioral components, is investigated. The factors that contribute to the development of resilience, such as positive thinking, social support, effective strategies for coping with stress, etc. are identified. The peculiarities of resilience in students, in particular, its relationship with academic performance, psychological well-being and adaptation to university studies, are identified. Methodical recommendations for increasing the level of resilience in students are developed, which include various psychological exercises, techniques and strategies aimed at developing positive thinking, emotional regulation, social skills and other components of resilience. |
Description: | Мартинюк Т. Резильєнтність як фактор успішної адаптації до умов навчання здобувачів закладів вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Тетяна Мартинюк. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 74 с. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8711 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мартинюк.pdf | 1,89 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.