Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8714
Title: Психологічні характеристики лідерів в академічних групах студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Psychological characteristics of leaders in academic groups of psychology students: Qualification work for the master's degree
Authors: Микитин, Н.Р.
Mykytyn, N.R.
Keywords: лідерство
лідерські якості
студенти-психологи
мотивація досягнення
самооцінка
комунікативні здібності
організаторські здібності
ініціативність
відповідальність
leadership
leadership qualities
psychology students
achievement motivation
self-esteem
communication skills
organizational skills
initiative
responsibility
Issue Date: 2025
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Дослідження присвячене вивченню лідерських якостей у студентів-психологів, зокрема виявленню їх взаємозв’язку з іншими важливими психологічними характеристиками, такими як самооцінка, мотивація досягнення, комунікативні та організаторські здібності. Лідерство розглядається як динамічний процес, що формується в результаті взаємодії індивіда з оточенням. У роботі розкривається важливість розвитку лідерських якостей у студентському середовищі для формування ініціативності, самостійності та відповідальності, що сприяє створенню сприятливого клімату для навчання та розвитку. Визначено, що дівчата-студентки демонструють вищі показники розвитку організаційних та комунікативних здібностей, а студенти старших курсів мають більш виражені лідерські якості порівняно з молодшими курсами. Розроблені методичні рекомендації для створення середовища, яке сприятиме розвитку лідерських здібностей. Результати дослідження підкреслюють важливість розвитку таких індивідуальних характеристик, як мотивація досягнення, організаційні здібності, впевненість у собі, рішучість, адекватний рівень самооцінки, незалежність. The research is devoted to the study of leadership qualities in psychology students, in particular, to identify their relationship with other important psychological characteristics, such as self-esteem, achievement motivation, communication and organizational skills. Leadership is viewed as a dynamic process that is formed as a result of an individual's interaction with the environment. The paper reveals the importance of developing leadership qualities in the student environment for the formation of initiative, independence and responsibility, which contributes to the creation of a favorable climate for learning and development. It is determined that female students demonstrate higher rates of development of organizational and communication skills, and senior students have more pronounced leadership qualities compared to junior students. Methodological recommendations have been developed to create an environment that will promote the development of leadership skills. The results of the study emphasize the importance of developing such individual characteristics as achievement motivation, organizational skills, self-confidence, determination, adequate level of self-esteem, independence.
Description: Микитин Н. Психологічні характеристики лідерів в академічних групах студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Назарій Микитин. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 95 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8714
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Микитин.pdf2,58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.