Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8797
Назва: Управління маркетинговою товарною політикою підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Інші назви: Management of the marketing product policy of the enterprise: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Данилевич, Я.Р.
Danylevych, Ya.R.
Ключові слова: маркетинг
маркетингова товарна політика
асортимент
номенклатура
marketing
marketing product policy
assortment
nomenclature
Дата публікації: 2025
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено теоретичні основи управління маркетинговою товарною політикою підприємства. Другий розділ містить аналіз та рекомендації щодо вдосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «МАЗОРІНІ». The first section of qualification work investigates the theoretical bases of management of marketing commodity policy of the enterprise. The second section contains analysis and recommendations for improving the marketing commodity policy of Mazorini LLC.
Опис: Данилевич Я. Управління маркетинговою товарною політикою підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Ярина Данилевич. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 57 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8797
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Данилевич.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.