Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8800
Title: | Інтеграція штучного інтелекту в систему безпекового менеджменту банку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» |
Other Titles: | Integration of artificial intelligence into the bank's security management system: Qualification work for the degree of bachelor |
Authors: | Кархут, Л.В. Karkhut, L.V. |
Keywords: | менеджмент безпека штучний інтелект ризики загрози management security artificial intelligence risks threats |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ЛьвДУВС |
Abstract: | У першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено теоретичні засади формування безпекового менеджменту банку. У другому розділі здійснено загальну характеристику АТ «Укрсиббанк» та його безпекового менеджменту. На основі результатів аналізу розроблено рекомендації щодо удосконалення безпекового менеджменту шляхом інтеграції штучного інтелекту. The first section of the qualification work examines the theoretical foundations of the formation of bank security management. The second section provides a general description of JSC "Ukrsibbank" and its security management. Based on the results of the analysis, recommendations were developed for improving security management through the integration of artificial intelligence. |
Description: | Кархут Л. Інтеграція штучного інтелекту в систему безпекового менеджменту банку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Любов Кархут. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 52 с. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8800 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кархут.pdf | 989,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.