Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8832
Title: Копінг-стратегії підлітків схильних до прокрастинації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Coping strategies of adolescents prone to procrastination: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Годун, С.М.
Hodun, S.M.
Keywords: копінг-стратегії
підлітки
прокрастинація
тривожність
дистанціювання
уникнення проблем
coping strategies
adolescents
procrastination
anxiety
distancing
problem avoidance
Issue Date: 2025
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена проблемі вивчення особливостей копінг-стратегії підлітків схильних до прокрастинації. Проаналізовано теоретичні основи дослідження: копінг-стратегії як психологічний феномен; особливості копінг-стратегій схильних до прокрастинації підлітків, Наголошено, що негативні наслідки прокрастинації проявляються не тільки в зниженні ефективності та продуктивності, а й у сильних емоційних переживаннях, пов'язаних із невдачами, почуттям провини та незадоволеністю результатами своєї діяльності. Представлено результати емпіричного дослідження копінг-стратегії підлітків схильних до прокрастинації. Встановлено, що для підлітків, схильних до прокрастинації, найбільш характерними є стратегії «Уникнення проблеми», «Дистанціювання» та «Втеча-уникнення». З огляду на ці результати, була розроблена програма психокорекції, спрямована на розвиток активних форм подолання стресу та корекцію не адаптивної поведінки у підлітків. The qualification work is devoted to the problem of studying the features of the coping strategy of adolescents prone to procrastination. The theoretical foundations of the study are analyzed: coping strategies as a psychological phenomenon; features of coping strategies of adolescents prone to procrastination. It is emphasized that the negative consequences of procrastination are manifested not only in a decrease in efficiency and productivity, but also in strong emotional experiences associated with failures, feelings of guilt and dissatisfaction with the results of their activities. The results of an empirical study of the coping strategy of adolescents prone to procrastination are presented. It was established that for adolescents prone to procrastination, the most characteristic strategies are "Avoidance of the problem", "Distancing" and "Escape-avoidance". Given these results, a psychocorrection program was developed aimed at developing active forms of stress management and correcting maladaptive behavior in adolescents.
Description: Годун С. Копінг-стратегії підлітків схильних до прокрастинації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Софія Годун. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 55 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8832
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Годун.pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.