Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8834
Назва: | Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників в сучасних реаліях українського суспільства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Інші назви: | Psychological conditions of professional self-determination of high school students in the modern realities of Ukrainian society: Qualification work for the degree of bachelor |
Автори: | Головко, М.М. Holovko, M.M. |
Ключові слова: | професійне самовизначення старшокласники психологічні умови профорієнтаційні заходи професійна готовність professional self-determination high school students psychological conditions career guidance activities professional readiness |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ЛьвДУВС |
Короткий огляд (реферат): | У даній праці розглядаються теоретичні та практичні аспекти професійного самовизначення учнів старших класів, зокрема в контексті профорієнтаційної роботи в школах. Аналізується комплексний підхід до розвитку готовності учнів до вибору професії, який включає мотиваційний, когнітивний та практичний компоненти. Визначаються основні етапи формування професійної готовності, а також роль педагогічних методів у коригуванні цього процесу. Окрему увагу приділено факультативному курсу «Твоя майбутня професія», як одному з ефективних інструментів активізації професійного самовизначення, що допомагає учням розвивати образ «Я», знайомитися з професіями та планувати свою кар'єру. Результати експерименту показують, що для більшості учнів характерний низький рівень готовності до професійного самовизначення, що вимагає активізації психологічних методів і профорієнтаційних заходів. Праця пропонує практичні рекомендації для підвищення ефективності профорієнтаційної роботи в школах через системний підхід до розвитку професійної готовності учнів. This work examines theoretical and practical aspects of professional self-determination of high school students, in particular in the context of career guidance work in schools. An integrated approach to the development of students' readiness to choose a profession is analyzed, which includes motivational, cognitive and practical components. The main stages of the formation of professional readiness are determined, as well as the role of pedagogical methods in adjusting this process. Special attention is paid to the optional course "Your Future Profession" as one of the effective tools for activating professional self-determination, which helps students develop an image of "I", get acquainted with professions and plan their career. The results of the experiment show that most students are characterized by a low level of readiness for professional self-determination, which requires the activation of psychological methods and career guidance measures. The work offers practical recommendations for increasing the effectiveness of career guidance work in schools through a systematic approach to the development of students' professional readiness. |
Опис: | Головко М. Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників в сучасних реаліях українського суспільства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Мар'яна Головко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 60 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8834 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Головко.pdf | 614,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.