Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8865
Title: Психологічні особливості самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Psychological features of self-identification of children of primary school age: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Стефанишин, О.Ю.
Stefanyshyn, O.Yu.
Keywords: ідентифікація
самоідентифікація
особистісна ідентичність
діти молодшого шкільного віку
identification
self-identification
personal identity
primary school children
Issue Date: 2025
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена проблемі самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку. У роботі представлено теоретичний аналіз психоемоційних станів як специфічної форми психічних станів особистості, висвітлено особливості психоемоційних станів молоді в умовах воєнного стану та їх нормалізація. Підібраний комплекс методів дослідження дозволив в повній мірі дослідити та проаналізувати особливості самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку. Встановлено, що особистісна ідентичність є складним багатовимірним утворенням, яке формується в процесі соціалізації, самопізнання та взаємодії дитини з соціальним оточенням. Визначено, що особистісна ідентичність забезпечує відчуття безперервності, самототожності та цілісності особистості дитини. У ході емпіричного дослідження виявлено, що більшість дітей мають середній рівень сформованості особистісної ідентичності. The qualification work is devoted to the problem of self-identification of children of primary school age. The work presents a theoretical analysis of psycho-emotional states as a specific form of mental states of the personality, highlights the features of psycho-emotional states of youth in conditions of martial law and their normalization. The selected set of research methods allowed to fully investigate and analyze the features of self-identification of children of primary school age. It was established that personal identity is a complex multidimensional formation that is formed in the process of socialization, self-knowledge and interaction of the child with the social environment. It was determined that personal identity provides a sense of continuity, self-identity and integrity of the child's personality. In the course of the empirical study, it was found that most children have an average level of formation of personal identity.
Description: Стефанишин О. Психологічні особливості самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Ольга Стефанишин. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 56 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8865
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стефанишин.pdf454,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.