Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8865
Title: | Психологічні особливості самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Other Titles: | Psychological features of self-identification of children of primary school age: Qualification work for the degree of bachelor |
Authors: | Стефанишин, О.Ю. Stefanyshyn, O.Yu. |
Keywords: | ідентифікація самоідентифікація особистісна ідентичність діти молодшого шкільного віку identification self-identification personal identity primary school children |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ЛьвДУВС |
Abstract: | Кваліфікаційна робота присвячена проблемі самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку. У роботі представлено теоретичний аналіз психоемоційних станів як специфічної форми психічних станів особистості, висвітлено особливості психоемоційних станів молоді в умовах воєнного стану та їх нормалізація. Підібраний комплекс методів дослідження дозволив в повній мірі дослідити та проаналізувати особливості самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку. Встановлено, що особистісна ідентичність є складним багатовимірним утворенням, яке формується в процесі соціалізації, самопізнання та взаємодії дитини з соціальним оточенням. Визначено, що особистісна ідентичність забезпечує відчуття безперервності, самототожності та цілісності особистості дитини. У ході емпіричного дослідження виявлено, що більшість дітей мають середній рівень сформованості особистісної ідентичності. The qualification work is devoted to the problem of self-identification of children of primary school age. The work presents a theoretical analysis of psycho-emotional states as a specific form of mental states of the personality, highlights the features of psycho-emotional states of youth in conditions of martial law and their normalization. The selected set of research methods allowed to fully investigate and analyze the features of self-identification of children of primary school age. It was established that personal identity is a complex multidimensional formation that is formed in the process of socialization, self-knowledge and interaction of the child with the social environment. It was determined that personal identity provides a sense of continuity, self-identity and integrity of the child's personality. In the course of the empirical study, it was found that most children have an average level of formation of personal identity. |
Description: | Стефанишин О. Психологічні особливості самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Ольга Стефанишин. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 56 с. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8865 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стефанишин.pdf | 454,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.