Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8901
Title: Маркетингова стратегія підприємства в умовах цифрової економіки: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Other Titles: Marketing strategy of an enterprise in the digital economy: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Клебан, А.-С.
Kleban, A.-S.
Keywords: маркетингова діяльність
стратегія
інтернет-технології
цифрова економіка
marketing activities
strategy
Internet technologies
digital economy
Issue Date: 2025
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено використання інтернет-технологій у процесі управління маркетинговою діяльністю підприємства. У другому розділі проведений аналіз аналітичних основ впровадження сучасних інтернет-технологій в управління маркетинговою діяльністю підприємства. The first section of the qualification work examines the use of Internet technologies in the process of managing the marketing activities of an enterprise. The second section analyzes the analytical foundations of the implementation of modern Internet technologies in the management of the marketing activities of an enterprise.
Description: Клебан А.-С. Маркетингова стратегія підприємства в умовах цифрової економіки: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Анастасія-Соломія Клебан. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 52 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8901
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Клебан.pdf1,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.