Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8932
Title: | Психологічні особливості резильєнтності студентів в умовах війни: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Other Titles: | Psychological Characteristics of Students’ Resilience in the Context of War: Qualification work for the degree of bachelor |
Authors: | Сороківська, В.І. Sorokivska, V.I. |
Keywords: | резильєнтність психологічна стійкість стрес соціальна підтримка студенти війна адаптація психічне здоров’я resilience psychological stability stress social support students war adaptation mental health |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ЛьвДУВС |
Abstract: | Кваліфікаційна робота присвячена вивченню психологічної резильєнтності студентів в умовах війни. Резильєнтність розглядається як здатність особистості ефективно адаптуватися до стресових обставин, зберігати психоемоційну рівновагу та підтримувати активну соціальну і навчальну діяльність. Актуальність дослідження зумовлена сучасними викликами, з якими стикаються студенти під час воєнного конфлікту: емоційна нестабільність, соціальна ізоляція, невизначеність майбутнього. Вивчення факторів, що впливають на розвиток резильєнтності, є важливим для створення ефективних психологічних програм підтримки студентської молоді. Результати дослідження показали, що рівень резильєнтності студентів значною мірою залежить від соціальної підтримки, особистісних характеристик (оптимізму, самоефективності, емоційної стійкості) та наявності ефективних стратегій подолання стресу. Високий рівень цих факторів сприяє кращій адаптації до екстремальних умов війни. Практичне значення роботи полягає у можливості використання отриманих результатів для розробки психологічних тренінгів, програм підтримки та рекомендацій щодо підвищення рівня резильєнтності студентської молоді. Результати дослідження можуть бути корисними для фахівців у сфері психології, освітніх установ, соціальних працівників та організацій, що займаються підтримкою молоді в кризових умовах. The qualification work is dedicated to studying the psychological resilience of students in times of war. Resilience is considered as the ability of an individual to effectively adapt to stressful circumstances, maintain emotional balance, and sustain active social and academic engagement. The relevance of the research is determined by the modern challenges faced by students during a military conflict: emotional instability, social isolation, and uncertainty about the future. Studying the factors that affect the development of resilience is important for creating effective psychological support programs for student youth. The results of the research showed that the level of students' resilience largely depends on social support, personal characteristics (optimism, self-efficacy, emotional stability), and the presence of effective stress-coping strategies. A high level of these factors contributes to better adaptation to the extreme conditions of war. The practical significance of the work lies in the potential use of the findings to develop psychological training programs, support initiatives, and recommendations to enhance the resilience of student youth. The results of the research can be useful for specialists in psychology, educational institutions, social workers, and organizations involved in supporting youth in crisis conditions. |
Description: | Сороківська В. Психологічні особливості резильєнтності студентів в умовах війни: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» денної форми здобуття освіти за спеціальністю 053 «Психологія» / Вікторія Сороківська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 63 с. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8932 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сороківськоі_В_кваліфікаційна.pdf | 1,42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.