Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9015
Title: | Психологічні уявлення студентів-психологів щодо працевлаштування в умовах війни: : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Other Titles: | Psychological representations of psychology students regarding employment under war conditions: Qualification work for the degree of bachelor |
Authors: | Дубін, С.М. Dubin, S.M. |
Keywords: | психологічні явлення працевлаштування студенти-психологи війна мотиваційні установки ринок праці уpsychological representations employment psycology stuhdents war motivational attitudes labour market |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ЛьвДУВС |
Abstract: | Робота містить ґрунтовний теоретичний аналіз феномену психологічних уявлень про працевлаштування: окреслено поняття, їхню роль у професійному самовизначенні молоді та виокремлено ключові зовнішні й внутрішні чинники формування – від соціально-економічних викликів війни до рівня мотивації, самооцінки та професійної ідентичності студентів. За допомогою комплексу психодіагностичних методик проведено емпіричне дослідження, в ході якого виявлено, що першокурсники переважно орієнтуються на процес навчання і демонструють вищу емоційну нестійкість, тоді як випускники зорієнтовані на результат і стабільніше оцінюють свої професійні перспективи. На підставі отриманих даних розроблено практичні рекомендації для кар’єрних центрів та психологічних служб закладів вищої освіти щодо підтримки студентів у виборі адаптивних стратегій працевлаштування та зниження тривожності в умовах воєнної нестабільності. The work contains a thorough theoretical analysis of the phenomenon of psychological perceptions of employment: the concepts are outlined, their role in the professional self-determination of young people is highlighted, and key external and internal shaping factors are identified - from the socio-economic challenges of the war to the level of motivation, self-esteem, and professional identity of students. Using a complex of psychodiagnostic It was found that first-year students are mainly oriented towards the learning process and demonstrate higher emotional instability, while graduates are oriented towards the result and more stably assess their professional prospects. Based on the data obtained, practical recommendations were developed for career centers and psychological services of higher education institutions to support students in choosing adaptive employment strategies and reducing anxiety in conditions of military instability. |
Description: | Дубін С.М. Психологічні уявлення студентів-психологів щодо працевлаштування в умовах війни: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Соломія Дубін. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 76 с. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9015 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.