Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9154
Назва: Application of psychological techniques to improve the effectiveness of learning english
Інші назви: Застосування психологічних технік для підвищення ефективності вивчення англійської мови
Автори: Kashchuk M.H.
Кащук М.Г.
ORCID ID: 0000-0001-5881-3280
Ключові слова: positive psychology
emotional intelligence
Gestalt techniques
language anxiety
motivation
self-regulation
interpersonal communication
позитивна психологія
емоційний інтелект
гештальт- техніки
мовна тривожність
мотивація
саморегуляція
міжособистісна комунікація
Дата публікації: 2025
Видавництво: Наукові інновації та передові технології
Серія/номер: ;10
Короткий огляд (реферат): The article proves the effectiveness of psychological techniques in the process of learning English. It analyses the integration of positive psychology, Gestalt techniques and the development of emotional intelligence as key factors in increasing motivation, reducing anxiety and forming emotional stability in students. The theoretical foundations of the application of psychological techniques in language education are considered and their role in the formation of a supportive educational environment is substantiated. The results of modern research confirming the positive impact of positive psychology techniques on the activation of internal resources, stress reduction and improvement of academic performance are presented. In her own teaching practice, the author introduced the ‘Gratitude Journal’ technique, role-playing games with an empathic component, and ‘here and now’ awareness exercises, which significantly reduced the level of language anxiety. There was an improvement in the emotional climate in the group and an increase in students' confidence in language interaction. The use of emotional vocabulary during oral presentations also proved to be beneficial. It has been shown that the Gestalt approach contributes to a holistic perception of the learning process, reduces frustration and develops reflective skills. The importance of developing emotional intelligence through emotional vocabulary, emotion diaries, and role-playing games is described, which ensures better self-regulation and interpersonal interaction. Several practical recommendations for the implementation of psychological techniques in teaching English are formulated. The conclusion is made about the need for further empirical research to improve the psychological and pedagogical model of modern language education. Keywords: positive psychology, emotional intelligence, Gestalt techniques, language anxiety, motivation, self-regulation, interpersonal communication. У статті доведено ефективність застосування психологічних технік у процесі вивчення англійської мови. Проаналізовано інтеграцію позитивної психології, гештальт-технік та розвитку емоційного інтелекту як ключових чинників підвищення мотивації, зниження тривожності та формування емоційної стійкості студентів. Розглянуто теоретичні засади застосування психологічних методик у мовній освіті та обґрунтовано їхню роль у формуванні підтримуючого освітнього середовища. Наведено результати сучасних досліджень, які підтверджують позитивний вплив технік позитивної психології на активізацію внутрішніх ресурсів, зниження стресу та покращення академічних результатів. У власній педагогічній практиці автором було впроваджено техніку «Щоденника вдячності», рольові ігри з емпатійною складовою та вправи з усвідомлення «тут і зараз», що дало змогу значно знизити рівень мовної тривожності. Спостерігалося покращення емоційного клімату в групі та зростання впевненості студентів у мовній взаємодії. Також позитивно зарекомендувало себе використання емоційного словника під час усних виступів. Показано, що гештальт-підхід сприяє цілісному сприйняттю навчального процесу, зменшенню фрустрації й формуванню рефлексивних умінь. Описано важливість розвитку емоційного інтелекту через емоційну лексику, щоденники емоцій, рольові ігри, що забезпечує кращу саморегуляцію та міжособистісну взаємодію. Сформульовано кілька практичних рекомендацій щодо впровадже- ння психологічних технік у викладання англійської мови. Зроблено висновок про необхідність подальших емпіричних досліджень для удосконалення психолого- педагогічної моделі сучасної мовної освіти.
Опис: Kashchuk M.H. Application of psychological techniques to improve the effectiveness of learning english | Kashchuk Mariana Hryhorivna // Наукові інновації та передові технології. - 2025. - № 10. - С. 1741-1748.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9154
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Кащук document (4).pdf156,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.