Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1222
Назва: Історіогенез вивчення брехні у психолого-педагогічних дослідженнях
Інші назви: Historical genesis of study of lies in psychological and educational research
Автори: Майорчак, Н.М.
Maiorchak, N.M.
Ключові слова: брехня
обман
брехливість
неправдивість
істина
правда
психіка
індивід
lies
deceit
falsehood
falsity
truth
true
psychics
the individual
Дата публікації: 2013
Видавництво: ЛьвДУВС
Серія/номер: Психологічна;2
Короткий огляд (реферат): Вивченно історіогенез брехні як соціально-психологічного явища. Подано характеристику брехні людини в контексті філософсько-моральних, психолого-педагогічних поглядів. Проаналізовано прояв брехливості як форми поведінки, якості чи риси особистості. Досліджено стійкий, свідомий прояв брехливості в психіці індивіда, його закріплення і повторюваність у структурі особистості. The historical genesis of lies as a socio-psychological phenomenon is studied. Characteristics of people’s lies in the context of philosophical and moral, psychological and pedagogical views. It’s also analysed the manifestation of falsehood as a form of behavior, quality, or personality traits. It is studied the steady, deliberate falsehood manifestation in the psyche of the individual, its consolidation and repetition in the structure of personality.
Опис: Майорчак Н.М. Історіогенез вивчення брехні у психолого-педагогічних дослідженнях / Н.М. Майорчак // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 53-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1222
ISSN: 2311-8458
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13mnmppd.pdf740,63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.