Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1372
Назва: Організація педагогічного спілкування як керованого процесу особистісного розвитку учня
Інші назви: Organization of pedagogical intercourse as the guided process of personal development of a student
Автори: Ковальчук, З.Я.
Kovalchuk, Z.Ya.
Ключові слова: комунікація
спілкування
комунікативна компетентність
педагог
особистість учня
communication
intercourse
communicative competence
teacher
personality of a student
Дата публікації: 2011
Видавництво: ЛьвДУВС
Серія/номер: Психологічна;2
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано педагогічне спілкування як керований процес особистісного розвитку учня, розкриті функції спілкування. Автор виокремлює етапи педагогічного спілкування, визначаючи провідну роль педагога на кожному з етапів як запоруку особистісного розвитку вихованців. Pedagogical intercourse as the guided process of personal development of a student, and intercourse functions are analysed in the article. An author distinguishes the stages of pedagogical intercourse, defining the leading role of a teacher on each of the stages as a mortgage of personal development of pupils.
Опис: Ковальчук З.Я. Організація педагогічного спілкування як керованого процесу особистісного розвитку учня / З.Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2011. - Випуск 2. - С. 220-228.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1372
ISSN: 2311-8458
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2-2011kzyaoru.pdf342,63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.