Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1372
Назва: | Організація педагогічного спілкування як керованого процесу особистісного розвитку учня |
Інші назви: | Organization of pedagogical intercourse as the guided process of personal development of a student |
Автори: | Ковальчук, З.Я. Kovalchuk, Z.Ya. |
Ключові слова: | комунікація спілкування комунікативна компетентність педагог особистість учня communication intercourse communicative competence teacher personality of a student |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ЛьвДУВС |
Серія/номер: | Психологічна;2 |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано педагогічне спілкування як керований процес особистісного розвитку учня, розкриті функції спілкування. Автор виокремлює етапи педагогічного спілкування, визначаючи провідну роль педагога на кожному з етапів як запоруку особистісного розвитку вихованців. Pedagogical intercourse as the guided process of personal development of a student, and intercourse functions are analysed in the article. An author distinguishes the stages of pedagogical intercourse, defining the leading role of a teacher on each of the stages as a mortgage of personal development of pupils. |
Опис: | Ковальчук З.Я. Організація педагогічного спілкування як керованого процесу особистісного розвитку учня / З.Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2011. - Випуск 2. - С. 220-228. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1372 |
ISSN: | 2311-8458 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2-2011kzyaoru.pdf | 342,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.