Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2362
Назва: Організація тренінгу спілкування з дітьми різного віку: методичні матеріали до практичних занять
Інші назви: The planning of communication training activities with children of all ages
Автори: Карпенко, Є.В.
Karpenko, Ye.V.
Ключові слова: тренінг
дошкільний вік
молодший шкільний вік
підлітковий вік
спілкування
педагогічна взаємодія
тренер
група
тренінгові вправи
фасилітація
групова динаміка
гра
групова дискусія
процес-аналіз
training
preschool age
junior school age
adolescence
communication
pedagogical interaction
trainer
group
training exercises
facilitation
group dynamics
game
group discussion
process-analysis
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка
Короткий огляд (реферат): Навчально-методичний посібник зорієнтований на професійну підготовку майбутніх психологів та містить перелік тем практичних занять, методичні вказівки до їх проведення, запитання та завдання для самоконтролю, питання для самопідготовки з навчальної дисципліни «Організація тренінгу спілкування з дітьми різного віку», список літератури, додатки. У ньому охарактеризовано: тренінг спілкування як метод групової роботи в практичній психології; психологічні особливості тренінгової групи; принципи роботи психолога-тренера; психологічні основи розробки системи тренінгових занять; загальні методичні основи проведення та процес-аналізу тренінгу; спілкування як важливий чинник розвитку особистості дитини; педагогічні аспекти спілкування у тренінговій групі; специфіку розвитку навичок міжособистісного спілкування в дошкільному віці; тренінг спілкування з дітьми молодшого шкільного віку; тренінг спілкування в підлітковому віці. The study guide is intended to provide professional training to future psychologists and contains a list of practical lessons equipped with methodology guidelines, questions and tasks for self-control, questions for self-study in “The planning of communication training activities with children of all ages”, a list of references, appendixes. It covers the following aspects: communication training as a method of group work in practical psychology; psychological peculiarities of a training group; a psychologist-trainer’s function; psychological basics of training session development; general methodological basics of training delivery and process-analysis; communication as an important factor in a child’s personality development; pedagogical aspects of communication in a training group; the specificity of interpersonal communication skill development at preschool age; communication training with junior schoolchildren; communication training with adolescents.
Опис: Карпенко Є.В. Організація тренінгу спілкування з дітьми різного віку: методичні матеріали до практичних занять [для фахівців ОКР «Бакалавр» спеціальності 6.030102 «Психологія»] / Є.В. Карпенко. – Дрогобич : Видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2016. – 145 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2362
Розташовується у зібраннях:Інші видання (курси лекцій, методичні рекомендації, словники)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко Є.В. організація тренінгу.pdf1,28 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.