Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2694
Назва: Специфічні методичні принципи навчання іноземної мови
Інші назви: .
Автори: Бондаренко, В.А.
Bondarenko, V.A.
Ключові слова: принцип навчання
дидактичні принципи
методичні принципи
методична система
principle of teaching
didactic principles
methodical principles
methodical system
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Методичні принципи детально описують і конкретизують специфіку навчання іноземних мов. У статті проаналізовано такі специфічні методичні принципи навчання іноземної мови: усної основи і усного випередження, комплексності, урахування рідної мови, синтетичності засвоєння, програмування комунікативної діяльності у вправах, єдності і різноманітності цілей і шляхів навчання, принципи взаємодоповнення. The methodological principles describe and concretize the peculiarities of teaching foreign languages in detail. The specific methodical principles of teaching a foreign language are analyzed in the article. They are: oral basis and oral anticipation, complexity, consideration of native language, synthetical character of mastering, programming of communicative activity in exercises, unity and variety of goals and ways of teaching, principles of complementarity.
Опис: Бондаренко В. Специфічні методичні принципи навчання іноземної мови / Бондаренко Вікторія // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2019. - С. 10-16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2694
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК Актуальні проблеми-10-16.pdf513,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.