Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловач, Т.М.-
dc.contributor.authorHolovach, T.M.-
dc.date.accessioned2019-11-27T15:51:56Z-
dc.date.available2019-11-27T15:51:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2697-
dc.descriptionГоловач Т. Educational psychology in teaching efl from a theoretical perspective / Головач Тетяна // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2019. - С. 30-35.uk_UA
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу доступних досліджень представлені основні підходи до трактування поняття "освітня психологія". Увага до ролі вчителя у навчальному процесі може бути ефективною у вивченні мови. The article, based on the analysis of available research, presents main approaches to the interpretation of the concept "educational psychology". Attention to the teacher’s role in the teaching process can be effective in learning the language.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectосвітня психологіяuk_UA
dc.subjectпроцес викладання та навчанняuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectанглійська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjecteducational psychologyuk_UA
dc.subjectteaching-learning processuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.titleEducational psychology in teaching efl from a theoretical perspectiveuk_UA
dc.title.alternativeОсвітня психологія у навчанні англійської мови як іноземної в теоретичному ракурсіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК Актуальні проблеми-30-35.pdf514,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.