Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2947
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖивко, З.Б.-
dc.contributor.authorZhyvko, Z.B.-
dc.contributor.authorПодра, О.П.-
dc.contributor.authorPodra, O.P.-
dc.contributor.authorКопитко, М.І.-
dc.contributor.authorKopytko, M.I.-
dc.date.accessioned2020-06-03T10:42:33Z-
dc.date.available2020-06-03T10:42:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2947-
dc.descriptionЖивко З.Б. Інноваційний розвиток як детермінанта інтелектуалізації економіки України / Зінаїда Б. Живко, Ольга П. Подра, Марта І. Копитко // Актуальні проблеми економіки. - 2019. - № 8 (218) . - С. 28-42.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено швидкий розвиток науки, поширення інформаційних та комунікаційних технологій, перетворення людського капіталу та його інтелектуальної складової на основний ресурс матеріального та нематеріального виробництва забезпечили перехід до інформаційної економіки, а в деяких країнах до економіки знань. Незважаючи на наявні наукової здобутки досліджуваної тематики, слід констатувати недостатність висвітлення значення інноваційного та інтелектуального розвитку у відповідності до вимог нової технологічної парадигми, що вимагає проведення ґрунтовних досліджень, розробки заходів щодо зростання обсягів інвестицій у освітню та наукову сфери з метою розвитку і нагромадження людського капіталу, результати реалізації та діяльності якого забезпечують інноваційний прогрес, а кінцевому результаті – перехід до економіки знань. Виникає необхідність з'ясування значення людського капіталу у забезпеченніінноваційного розвитку та становленні економіки знань, розробки заходів щодо його формування, нагромадження, збереження, відтворення з метою підвищення національної конкурентоспроможності на світовому ринку. Проведено ґрунтовний аналіз сучасного стану та проблем галузей освіти і науки, проаналізовано міжнародні рейтинги та визначено місце України в них. Встановлено, що незважаючи на високий рівень освітнього потенціалу України, система освіти потребує постійного перегляду і модернізації відповідно до інноваційних вимог ринку праці. Аналіз розвитку вітчизняної галузі науки свідчить про її недофінансування, низький рівень матеріально-технічного забезпечення, падіння рівня престижності наукової праці, низький рівень впровадження винаходів. З метою покращання ситуації, забезпечення інноваційної моделі розвитку та становлення економіки знань, пропонується розробка таких заходів, як зростання витрат на дослідження і розробки, стимулювання розвитку університетів світового класу на основі врахування міжнародних рейтингів, формування національної інноваційної системи, створення високотехнологічних кластерів та зон, інтеграція національної інноваційної системи у глобальну. The rapid development of science, the spread of information and communication technologies, the transformation of human capital and its intellectual component into the main resource of tangible and intangible production ensured the transition to the information economy, and in some countries to the knowledge economy. In spite of the available scientific achievements of this research, it is necessary to note the lack of scientific coverage of the significance of innovation and intellectual development in accordance with the requirements of the new technological paradigm, which requires detailed research, development of measures to increase the volume of investment in the educational and scientific spheres for the purpose of human capital development and accumulation, because the results of its implementation and activities provide innovative progress, and as a result the transition to a knowledge economy. There is a need to find out the influence of human capital in providing innovative development and the formation of knowledge economy, to develop measures for its formation, accumulation, preservation, reproduction in order to increase national competitiveness at the world market. A detailed analysis of the current state and problems of the education and science spheres has been carried out, international ratings have been analyzed and the place of Ukraine in them is determined. It has been established that despite the high educational potential of Ukraine, the education system needs constant review and modernization in accordance with the innovative requirements of the labor market. An analysis of the development of the domestic science shows its underfunding, low level of material and technical support, falling prestige of scientific work, low level of inventions implementation. In order to improve the situation, provide innovative model of development and formation of knowledge economy, it is proposed to develop such measures as increase of research and development costs, stimulation of the world class universities development on the basis of taking into account international ratings, the formation of a national innovation system, creation of high-tech clusters and zones, integration national innovation system in the global.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми економікиuk_UA
dc.relation.ispartofseries;8-
dc.subjectінлектуалізаціяuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectінформаційна економікаuk_UA
dc.subjectлюдський капіталuk_UA
dc.subjectнаукова працяuk_UA
dc.subjectнаукаuk_UA
dc.subjectintellectualizationuk_UA
dc.subjecteconomyuk_UA
dc.subjectinformation economyuk_UA
dc.subjecthuman capitaluk_UA
dc.subjectscientific worksuk_UA
dc.subjectscienceuk_UA
dc.titleІнноваційний розвиток як детермінанта інтелектуалізації економіки Україниuk_UA
dc.title.alternativeInnovative development as a determinant of economy intellectualization of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ЯК ДЕТЕРМІНАНТА_Zhyvko Z.pdf387,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.