Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМойсеєнко, І.П.-
dc.contributor.authorMoiseienko, I.P.-
dc.date.accessioned2020-06-03T12:25:37Z-
dc.date.available2020-06-03T12:25:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2962-
dc.descriptionDronyuk I. Analisys of Creative Industries Activities in Europеan Union Countries / Ivanna Dronyuk, Iryna Moiseienko, Third Author // The International Workshop on Digitalization and Servitization within Factory-Free Economy. - 2019. - № 4-7. - p. 1-6.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються креативні галузі як ефективний засіб піднесення економіки в період переходу до інноваційної способи життя. Показано, що творчі галузі поділяються на культурні та інтелектуальні галузі. Переваги та особливості визначено розвиток креативної економіки на прикладі деяких країн Європейського Союзу. Аналіз стан творчих кластерів та динаміка креативних галузей Євросоюзу в цілому (28 країн) на основі робиться статистичні дані. Зростання кількості творчих підприємств та кількості працівників у творчих галузях свідчить про зростаюче значення креативної економіки та творчих кластерів. Аналіз показує, що виникають креативні галузі завдяки розвитку масової комунікації та глобалізму. The article considers creative industries as an effective means of raising the economy in the period of transition to innovative ways of life. It is shown that creative industries are divided into cultural and intellectual industries. Advantages and peculiarities of development of creative economy on the example of some countries of the European Union are determined. The analysis of the state of creative clusters and dynamics of creative industries in the European Union as a whole (28 countries) on the basis of statistical data is made. The increase in the number of creative enterprises and the number of employees in the creative industries testifies to the growing importance of the creative economy and creative clusters. The analysis shows that creative industries arise due to the development of mass communications and globalism.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherThe International Workshop on Digitalization and Servitization within Factory-Free Economyuk_UA
dc.relation.ispartofseries;4-7-
dc.subjectкреативна економіяuk_UA
dc.subjectтворчі галузіuk_UA
dc.subjectкультурні галузіuk_UA
dc.subjectвиди творчих галузейuk_UA
dc.subjectтворчі кластериuk_UA
dc.subjectcreative economyuk_UA
dc.subjectcreative industriesuk_UA
dc.subjectcultural industriesuk_UA
dc.subjecttypes of creative industriesuk_UA
dc.subjectcreative clustersuk_UA
dc.titleAnalisys of Creative Industries Activities in Europеan Union Countriesuk_UA
dc.title.alternativeАналіз діяльності креативної індустрії в країнах Євросоюзуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Procedia_CS_EUSPN19_DCiFFE_Dronuk_Moiseienko.pdf517,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.