Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3058
Назва: Студії історії дизайну: аналітична модель викладання (Web of Science)
Інші назви: Design history studies: an analytical teaching model (Web of Science)
Автори: Бліхар, В.С.
Blikhar, V.S.
Забзалюк, Д.Є.
Zabzaliuk, D.Ye.
ORCID ID: 0000-0001-7545-9009
ORCID ID: 0000-0002-1041-0148
Ключові слова: студії дизайну
аналітичні моделі викладання
теоретичні праці
design studies
analytical models of teaching
theoretical works
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
Серія/номер: ;2
Короткий огляд (реферат): Мета роботи. Дослідити теоретичні курси формування національної моделі українського дизайну та історії дизайну, в яких розуміння дизайну розширюється до тотального проектування предметного середовища, що оточує сучасну людину. Методологія роботи полягає у сукупності компаративного методу стосовно ґрунтовного пласту наукових студій з історії дизайну та методик аналізу та синтезу опрацьованих теоретичних доробків. Наукова новизна дослідження полягає, насамперед, в окресленні пріоритетних моделей вивчення дизайну в сучасній гуманітарній освітній науковій думці України, у визначенні прийнятної для сучасного українського соціо-культурного середовища формі дизайн-освіти, що формулює національну модель розвитку професійного дизайну в Україні у майбутньому. Висновки наукової розвідки визначають сучасну модель дизайн-освіти в Україні як процес, що керується методами культурологічно-філософського та мистецтвознавчого аналізу та синтезу, а практика дизайну ототожнюється з високопрофесійним творчим наративом. Відтак, результати проведеного дослідження можуть бути використаними у педагогічних дискурсах сучасної дизайн-освіти в Україні. Purpose of the Article. To study theoretical courses of formation of the national model of Ukrainian design and design history, in which understanding of design expands to the total design of the subject environment that surrounds the modern person. The methodology of work consists of a combination of a comparative method with respect to the solid layout of scientific studies on the history of design and methods of analysis and synthesis of theoretical developments. The scientific novelty of the research is, first of all, to outline the priority models of studying design in the contemporary humanitarian educational scientific thought of Ukraine, in defining a form of design education that is acceptable to the contemporary Ukrainian socio-cultural environment, which formulates the national model of the development of professional design in Ukraine in the future. Conclusions. The findings of scientific research determine the modern model of design education in Ukraine as a process guided by the methods of cultural-philosophical and art-study analysis and synthesis, and the practice of design is identified with a highly professional creative narrative. Therefore, the results of the study can be used in the pedagogical discourses of modern design education in Ukraine.
Опис: Бліхар В. С. Студії історії дизайну: аналітична модель викладання / Бліхар В’ячеслав Степанович, Цимбала Лада Іванівна, Забзалюк Дмитро Євгенович // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2019. - № 2. - С. 276-280.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3058
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бліхар.pdf376,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.