Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3335
Назва: Research of interdependence of variables and factor structure of masters' readiness for innovative pedagogical activity (Web of Science)
Інші назви: Дослідження взаємозалежності змінних і структури чинника готовності магістрів до інноваційної педагогічної діяльності (Web of Science)
Автори: Цюняк, О.
Tsiuniak, O.
Пислар, А.
Pyslar, A.
Лялюк, Г.М.
Lialiuk, H.M.
Бондаренко, В.А.
Bondarenko, V.A.
Ковтун, О.
Kovtun, O.
Лос, О.
Los, O.
Попович, І.
Popovych, I.
Ключові слова: інновації
освіта
професійне навчання
компетентність
innovation
education
professional training
competence
Дата публікації: 2020
Видавництво: Revista Inclusiones
Серія/номер: ;7-3
Короткий огляд (реферат): Метою емпіричного дослідження є встановлення взаємозалежності змінних та побудова структури чинника готовності магістрів до інноваційної педагогічної діяльності. Охарактеризовано педагогічні умови формування готовності майбутніх магістрів до інновацій у процесі навчання. Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення, методи випробувань зі стандартизованими анкетами, факторний аналіз. Структура готовності магістрів до інноваційної педагогічної діяльності визначається факторним аналізом. Структура готовності магістрів до інноваційної педагогічної діяльності поєднує чотири основні фактори (73,92%). Було встановлено, що основним є F2 «когнітивна готовність» (9,38%), що позитивно корелює з F1 «мотиваційно-діяльнісна готовність» (rs = .123; p≤.01), F3 «осмислено-життєва готовність» ( rs = .204; p≤.01) та F4 "процесуальна готовність" (rs = .141; p≤.01). Зазначається, що отримані наукою факти дають об'єктивне розуміння предмету дослідження. Отримані знання доцільно оперувати в процесі підготовки магістрів. The purpose of the empirical study is to establish the interdependence of variables and build a factor structure of masters' readiness for innovative pedagogical activity. The pedagogical conditions for forming the readiness of future masters to innovate in the process of training are characterized. Research methods: theoretical analysis and generalization, test methods with standardized questionnaires, factor analysis. The structure of masters' readiness for innovative pedagogical activity is determined by factor analysis. The structure of masters' readiness for innovative pedagogical activity combined four main factors (73.92%). It was found that the main one is F2 "cognitive readiness" (9.38%), which is positively correlated with F1 "motivational-activity readiness" (rs=.123; p≤.01), F3 "sense-vitality readiness" (rs=.204; p≤.01) and F4 "procedural readiness" (rs=.141; p≤.01). It is stated that scientific received facts give an objective understanding of the subject of the research. The received knowledge is expedient to be operationalized in the training of masters.
Опис: Research of interdependence of variables and factor structure of masters' readiness for innovative pedagogical activity / Tsiuniak Oksana, Pyslar Anatolii, Lialiuk Galina, Bondarenko Viktoriia, Kovtun Oksana, Los Oksana, Popovych Ihor // Revista Inclusiones. - 2020. - Vol. 7. - No. 3. - Pp. 427-452.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3335
ISSN: 0719-4706
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34 VOL 7 NUM JULIOSEPTIEMBREEE2020REVINCLUSI (1).pdf1,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.