Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛихолат, С.М.-
dc.contributor.authorLykholat, S.M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-0517-6852-
dc.contributor.authorВерескля, М.Р.-
dc.contributor.authorVeresklia, M.R.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-7061-9066-
dc.contributor.authorЮщак, Б.В.-
dc.contributor.authorYushchak, B.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-5716-4458-
dc.date.accessioned2021-11-23T07:03:50Z-
dc.date.available2021-11-23T07:03:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4083-
dc.descriptionЛихолат С. М. Product placement як сучасний маркетинговий інструмент / С. М. Лихолат, М. Р. Верескля, Б. В. Ющак // Ефективна економіка. - 2021. - № 10. - С. 1-7.uk_UA
dc.description.abstractМетою статті є дослідження ефективності застосування продакт-плейсменту як маркетингового інструменту з метою налагодження комунікації з обраною цільовою аудиторією. Сформовано матрицю дефініції «продакт-плейсмент», що сприятиме досягненню маркетингових цілей в діяльності господарюючих суб’єктів та формування позитивного середовища сприйняття рекламного звернення. Розглянуто законодавче забезпечення даного терміну та визначено прогалини щодо трактування продакт-плейсменту. Окреслено переваги та недоліки використання продакт-плейсменту, а також настання можливих ризиків. Зазначено, що головне завдання продакт-плейсменту сформувати прихильність споживачів до рекламованого продукту, бренду. Надано рекомендації щодо використання продакт-плейсменту та зазначено переваги, які отримає кінцевий споживач за результатами його використання. Встановлено, що поширене використання продакт-плейсменту сприяло його виокремленню як повноцінного маркетингового асортименту та розвитку відповідної повноцінної індустрії. The aim of the article is to study the effectiveness of the modern marketing tool of product placement in order to establish communication with the selected target audience and the formationof the required level of perception of the advertised product or brand. Based on the results of the analysis of the works of domestic and foreign scientists, a matrix of the definition of "product placement" has been formed, which will contribute to the achievement of marketing goals in the activities of economic entities and the formation of a positive environment for advertising. The domestic legislative support of this term is considered and gaps in the interpretation of product placement are identified, which, in turn, complicates the process of using this term in practice and forms double standards for its interpretation. It is also noted that the process of using product placement is complicated by outdated technical support and accelerated development of cinema and other components of the media space within the country. No less important is the costly part of this process. An option to overcome these difficulties may be a gradual restructuring of the legal framework for advertising, quality control and development of the media space in Ukraine, a clear understanding of the benefits of PP and the real goals that can be achieved, provided large-scale application of this marketing tool. The advantages and disadvantages of using product placement as a marketing tool are outlined, as well as the conditions under which risks may occur. It is noted that the main task of product placement is to form consumer commitment to the advertised product, brand and keep their attention for a long time. Recommendations for the use of product placement are given and the benefits that the end consumer will receive as a result of its use are indicated. It is established that the widespread use of product placement has contributed to its separation as a full-fledged marketing range and the development of the relevant full-fledged industry.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЕфективна економікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;10-
dc.subjectпродакт-плейсментuk_UA
dc.subjectприхована рекламаuk_UA
dc.subjectнепряма рекламаuk_UA
dc.subjectкомунікаційні послугиuk_UA
dc.subjectмедіа-контентuk_UA
dc.subjectмаркетинговий інструментuk_UA
dc.subjectproduct placementuk_UA
dc.subjecthidden advertisinguk_UA
dc.subjectindirect advertisinguk_UA
dc.subjectcommunication servicesuk_UA
dc.subjectmedia contentuk_UA
dc.subjectmarketing tooluk_UA
dc.titleProduct placement як сучасний маркетинговий інструментuk_UA
dc.title.alternativeProduct placement as a modern marketing tooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Верескля Стаття.pdf205,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.