Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихаліцька, Н.Я.-
dc.contributor.authorMykhalitska, N.Ya.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-8912-8005-
dc.contributor.authorВерескля, М.Р.-
dc.contributor.authorVeresklia, M.R.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-7061-9066-
dc.contributor.authorБойко, О.Т.-
dc.contributor.authorBoiko, O.T.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-3163-5004-
dc.date.accessioned2021-11-30T10:01:03Z-
dc.date.available2021-11-30T10:01:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4136-
dc.descriptionМихаліцька Н. Я. Проведення податкової амністії у світлі зарубіжного досвіду / Н. Я. Михаліцька, М. Р. Верескля, О. Т. Бойко // Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка". - 2021. - № 11. - Електронне видання: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9531.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено зарубіжний досвід проведення податкових амністій та протидії відпливу капіталу. Прийняті нормативно-правові акти у 2020-2021 рр. дозволяють говорити про ефективність проведення подібних процесів в Україні, як черговий крок до інтеграції найкращих практик запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом. Вказано, що кожна країна стикається з проблемою у боротьбі з легалізацією злочинних коштів. Для цього розробляє та впроваджує власні державні механізми проведення податкових амністій та протидії відпливу капіталу, користуючись при цьому рекомендаціями FATF, які є базовими документами для країн та фінансових установ усього світу при здійсненні заходів щодо запобігання і протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом.Пропонується для ефективного проведення податкових амністій та протидії відпливу капіталу в Україні, з врахуванням зарубіжного досвіду, дотримуватися чіткого механізму проведення економічної амністії, гарантувати недоторканість активів у майбутньому, справедливого судового розгляду, достатніх гарантій щодо звільнення від відповідальності за задекларовані об’єкти, гарантування конфіденційності інформації, одержання вигоди чесно працювати та підвищення ризику від приховування доходів у подальшому, суворий контроль з боку суспільства, зокрема на електоральному рівні. The article provides insight into the international experience of the tax amnesties and the prevention of capital outflow. The regulatory acts passed in 2020-2021 suggest the efficiency of similar procedures in Ukraine as a next step to the integration of the best practices of prevention of the legalization (laundering) of criminally obtained income. The law contains a variety of innovations, however, such procedures shall be subject to the countermeasures through further improvement of the mechanisms of prevention of the legalization (laundering) of the criminallyobtained income, financing of terrorism, and proliferation of the weapons of mass destruction. It is mentioned that each country faces a challenge in the prevention of money laundering. For this purpose, they elaborate and implement the national mechanisms of the tax amnesties and prevention of the capital outflow applying the FATF recommendations that are the basic documents for the countries and financial institutions around the world at the implementation of prevention measures concerning money laundering. The article provides the substantiation why the implementation of the mechanism of the economic legalization of income shall consider the international experience which nowadays is quite rich. The countries implementing such steps include Argentina, Belgium, Kazakhstan, Ireland, Italy, Pakistan, Philippines, France, etc. It is outlined that in the decisions concerning the legalization of income the psychological aspect of such decision shall be considered, as long as the legalization of the shadow capital in Ukraine is considered necessary by almost two thirds, most people are convinced that the conditions shall be created under which the capital taken abroad could be returned to Ukraine and applied for the development of the Ukrainian enterprises. It is suggested, for the efficiency of the tax amnesties and prevention of the capital outflow in Ukraine, with the view to the international experience, that the clear mechanism of the economic amnesty be followed, the future immunity of assets be guaranteed as well as the fair court consideration, adequate guarantees concerning the release from the liability for the reportable objects, insurance of the confidentiality of information, benefits from the fair work, and increase of the risk from the concealment of income in future, strict control on the part of the public, in particular, at the electoral level.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЕфективна економікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;11-
dc.subjectподаткова амністіяuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectпротидія відпливу капіталуuk_UA
dc.subjectлегалізація доходівuk_UA
dc.subjectтіньовий капіталuk_UA
dc.subjecttax amnestyuk_UA
dc.subjectcontroluk_UA
dc.subjectprevention of the capital outflowuk_UA
dc.subjectlegalization of incomeuk_UA
dc.subjectshadow capitaluk_UA
dc.titleПроведення податкової амністії у світлі зарубіжного досвідуuk_UA
dc.title.alternativeTax amnesty in the context of the international experienceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Верескля Стаття.pdf191,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.