Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловач, Т.М.-
dc.contributor.authorHolovach, T.M.-
dc.date.accessioned2021-12-07T13:33:51Z-
dc.date.available2021-12-07T13:33:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4160-
dc.descriptionГоловач Т. Experiential approach as a method of foreign language learning / Тетяна Головач // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей : збірник наукових статей / укладач: І. Ю. Сковронська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2021. - 136 c. - С. 40-48.uk_UA
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наявних досліджень представлені теоретичні основи експерієнційного вивчення іноземної мови. У дослідженні йдеться про впровадження досвіду навчання на звичайних заняттях англійської мови та про те, як це впливає на хід занять з англійської мови. За допомогою експерієнційного підходу можна досягти позитивного впливу на атмосферу в класі, а також на мотивацію та навчання студентів. Експерієнційне навчання визначається як моделювання професійної діяльності майбутніх фахівців. Обговорюється поєднання експерієнційного та інтерактивного підходів, які складають єдиний експерієнційно­інтерактивний підхід. Теоретична частина зосереджена на засвоєнні іноземної мови та принципах досвіду навчання. Це актуальні та життєво важливі сфери для практичної реалізації професійної діяльності майбутніх фахівців. Прикладна частина описує застосування експерієнційного підходу на заняттях англійської мови. Основна ідея дослідження твердить, що навчання може бути приємним заняттям як для студентів, так і для викладача. Дослідження показує, що експерієнційний підхід – це найкращий метод природного процесу вивчення мови, впроваджений у навчальну діяльність. The article based on the analysis of available research presents the theoretical foundations of experiential foreign language learning. The study deals with implementing experiential learning into routine English language classes and observe how it influences the English lessons. It strives to achieve positive effects on the classroom atmosphere as well as students’ motivation and learning, it aims to enliven the language classes by trying to use an engaging teaching approach. The theoretical part focuses on the characteristics of foreign language acquisition and principles of experiential learning. Those are relevant and vital areas for practical implementation. The applied part describes implemented experiential activities in English lessons. The main idea of the research states that learning can be a pleasant and enjoyable activity for the students and the teacher as well. The study detects the best method of the natural process of language learning that would be best to implement into teaching activity.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectексперієнційне навчанняuk_UA
dc.subjectексперієнційно-інтерактивний підхідuk_UA
dc.subjectексперієнційна діяльністьuk_UA
dc.subjectвикладання іноземних мовuk_UA
dc.subjectзасвоєння іноземної мовиuk_UA
dc.subjectexperiential learninguk_UA
dc.subjectexperiential-interactive approachuk_UA
dc.subjectexperiential activitiesuk_UA
dc.subjectteaching foreign languagesuk_UA
dc.subjectforeign language acquisitionuk_UA
dc.titleExperiential approach as a method of foreign language learninguk_UA
dc.title.alternativeЕксперієнційний підхід як метод навчання іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_інозем-23-11-2021 (5).pdf345,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.