Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4415
Назва: | The main aspects of distance education for students in times of epidemic restrictions (Web of Sciense) |
Інші назви: | Основні аспекти дистанційної освіти студентів у період епідемічних обмежень (Web of Sciense) |
Автори: | Сибірна, Р.І. Sybirna, R.I. ORCID ID: 0000-0002-5704-2004 Поліщук, Г.В. Polishchuk, H.V. ORCID ID: 0000-0002-9547-4959 Балануца, О.С. Balanutsa, O.S. ORCID ID: 0000-0002-3470-9486 Марчук, А.В. Marchuk, A.V. ORCID ID: 0000-0001-9283-9943 |
Ключові слова: | педагогіка студенти пандемічні обмеження методика навчання дистанційна освіта distance education methods of teaching pandemic restrictions pedagogy students |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Revista Tempos E Espaços em Educação |
Серія/номер: | ;15/34 |
Короткий огляд (реферат): | Нові умови, з якими зіткнулася вся світова спільнота в 2020 році, пов'язані з оголошенням Всесвітньою організацією охорони здоров'я (ВООЗ) пандемії коронавірусу (COVID-19), призвели до повного переходу всіх освітніх організацій світу на дистанційне навчання. Раніше дистанційно навчалися лише ті студенти, які при вступі обрали цю форму. В умовах пандемії студенти денної і заочної форми навчання були змушені перейти на цей формат. Природно, це викликало певні труднощі, як для викладачів, так і для студентів. Проте потреба миттєвого і, як виявилося, тривалого й універсального переходу на дистанційне навчання виявилася дуже несподіваною та проблемною для багатьох суб'єктів освітнього простору як у вищих навчальних закладах, так і на рівні середньої освіти. Таким чином, основною метою статті є дослідження основних аспектів та особливостей впровадження основних методик та засобів дистанційної освіти в період пандемічних обмежень. Дослідження проводилося з використанням наступних теоретичних методів: системний аналіз і синтез, індукція та дедукція, порівняння, класифікація, узагальнення та систематизація, ідеалізація та абстракція. The new conditions that the entire world community faced in 2020, associated with the announcement by the World Health Organization (WHO) of the coronavirus (COVID-19) pandemic, led to the complete transition of all educational organizations of the world to distance learning. Previously, only those students who chose this form upon admission were trained remotely. In the context of a pandemic, students of full-time, part-time, and part-time (non-distance) departments were forced to switch to this format. Naturally, this caused certain difficulties, both for teachers and students. However, the demand for an instant and, as it turned out, a long and universal transition to distance learning turned out to be very unexpected and problematic for many subjects of the educational space, both in higher education and in the middle level. Thus, the main purpose of article is to study the main aspects and features of the introduction of basic techniques and means of distance education during the period of pandemic restrictions. The study was carried out using the following theoretical methods: systems analysis and synthesis, induction and deduction, comparison, classification, generalization and systematization, idealization and abstraction. |
Опис: | Sybirna R. The main aspects of distance education for students in times of epidemic restrictions / Roma Sybirna, Ganna Polishchuk, Oleksandr Balanutsa, Alla Marchuk // Revista Tempos E Espaços Em Educação. - 2022. - V.15. - № 34. - e16906. - https://doi.org/10.20952/revtee.v15i34.16906 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4415 |
ISSN: | 2358-1425 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
марчук.pdf | 373,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.