Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4575
Назва: Психологічні особливості формування професійного іміджу вчителя: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Psychological features of the formation of the professional image of the teacher: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Лозинська, В.М.
Lozynska, V.M.
Ключові слова: професійний імідж
образ
вчитель
професіоналізм
вербальне спілкування
невербальне спілкування
professional image
image
teacher
professionalism
verbal communication
nonverbal communication
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена вивченню психологічних особливостей формування професійного іміджу вчителя в процесі професіональної діяльності. У центрі дослідження формування професійного іміджу вчителя є вибір, аргументація та принципи цього процесу. Ми розглядаємо ці принципи як гуманістично орієнтовані настанови, що визначають стратегії професійного розвитку та заохочують педагогічну взаємодію на основі суб’єктивності. До них належать: принцип гуманності, принцип цілісності, принцип індивідуальності, принцип оптимізації, принцип безперервності, принцип емоційності, принцип саморозвитку У роботі опрацьовано та проаналізовані поняття, чинники, фактори психологічної складової формування професійного іміджу вчителя: вітчизняний та зарубіжний досвід, теорії вибору створення іміджу та сумісність рольових очікувань учасників іміджевого процесу. Для визначення оптимального набору якостей особистості, що сприяють успішному іміджу, було проведено психодіагностичне дослідження за методом «Анкета самооцінювання» (В.В. Столін, С.Р. Пантелєєв), який показує, що вчителі переважно зумовлені самоприйняттям, що посилює складність взаємодії з реальністю та власного вибору. Така ситуація багато в чому визначає характер іміджевої поведінки вчителів. The work is devoted to the study of psychological features of the formation of the professional image of the teacher in the process of professional activity. At the heart of the study of the formation of the professional image of the teacher is the choice, argumentation and principles of this process. We view these principles as humanistically oriented guidelines that define professional development strategies and encourage pedagogical interaction based on subjectivity. These include: the principle of humanity, the principle of integrity, the principle of individuality, the principle of optimization, the principle of continuity, the principle of emotionality, the principle of self-development The concepts, factors, factors of psychological component of teacher's professional image formation are worked out and analyzed: domestic and foreign experience, theories of image creation choice and compatibility of role expectations of participants of image process. To determine the optimal set of personality qualities that contribute to a successful image, a psychodiagnostic study was conducted using the method of "Self-Assessment Questionnaire" (V.V. Stolin, S.R. Panteleev), which shows that teachers are mainly conditioned by self-acceptance, which increases the complexity of interaction with reality and personal choice. This situation largely determines the nature of the image behavior of teachers.
Опис: Лозинська В. Психологічні особливості формування професійного іміджу вчителя: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Вікторія Лозинська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 46 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4575
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лозинська В.М. Кваліфікаційна робота.pdf696,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.