Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШпур, О.-
dc.contributor.authorShpur, O.-
dc.date.accessioned2022-06-03T06:02:28Z-
dc.date.available2022-06-03T06:02:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4583-
dc.descriptionШпур О. Використання анімації при корекції страхів в молодших школярів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Олександр Шпур. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 45 с.uk_UA
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню використання анімації при корекції страхів в молодших школярів. У роботі опрацьовано та проаналізовані поняття, чинники, фактори психологічної складової виникнення страху у молодших школярів, та використання анімації при корекції таких страхів: вітчизняний та зарубіжний досвід, теорії вибору правильного підходу застосування анімації при корекції страху. Для реалізації завдань дослідження, з метою визначення психологічної корекційної здатності анімації в процесі психологічної корекції страху молодших школярів нами було проведено експериментальне дослідження. Досліджено ефективність використання різноманітних художніх матеріалів: акварелі, кольорових олівців, фломастерів, простих олівців. Незалежно від характеру матеріалу, мистецтво є ефективним способом психологічної корекції страхів серед учнів початкової школи. The work is devoted to the study of the use of animation in the correction of fears in younger students. The paper elaborates and analyzes the concepts, factors, factors of the psychological component of fear in younger students, and the use of animation in the correction of such fears: domestic and foreign experience, theories of choosing the right approach to animation in fear correction. To implement the objectives of the study, in order to determine the psychological corrective ability of animation in the process of psychological correction of fear of younger students, we conducted an experimental study. The efficiency of using various art materials has been studied: watercolors, colored pencils, felt-tip pens, simple pencils. Regardless of the nature of the material, art is an effective way of psychological correction of fears among elementary school students.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectстрах у молодших школярівuk_UA
dc.subjectанімаціяuk_UA
dc.subjectфобіяuk_UA
dc.subjectемоційна сфераuk_UA
dc.subjectкорекція страхуuk_UA
dc.subjectfear in younger studentsuk_UA
dc.subjectanimationuk_UA
dc.subjectphobiauk_UA
dc.subjectemotional sphereuk_UA
dc.subjectfear correctionuk_UA
dc.titleВикористання анімації при корекції страхів в молодших школярів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeThe use of animation in the correction of fears in younger studentsl: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шпур О. Кваліфікаційна робота.pdf683,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.