Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогдан, К.В.-
dc.contributor.authorBohdan, K.V.-
dc.date.accessioned2022-06-03T07:56:07Z-
dc.date.available2022-06-03T07:56:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4586-
dc.descriptionБогдан К. Вплив особистісних якостей на професійне самовизначення (на прикладі психолога): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Катерина Богдан. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 54 с.uk_UA
dc.description.abstractРобота присвячена вивченню впливу особистісних якостей на професійне самовизначення (на прикладі психолога). Вірогідність та надійність результатів дослідження забезпечується методологічною та теоретичною обґрунтованістю вихідних положень, використанням валідних та надійних взаємодоповнюючих методів, що відповідають меті та завданням дослідження, репрезентативністю вибірки досліджуваних, порівняльним аналізом даних інших досліджень, кількісним та якісним аналізом отриманих результатів, використанням методів математичної статистики. Методологія даного дослідження складається із принципів детермінізму, методу теоретичного аналізу літературних джерел дослідження; методу кількісно-якісної обробки одержаних даних; взаємного поєднання самосвідомості і життєдіяльності; розвитку психіки; системно-структурний принцип; принципи психології праці та професійної підготовки. У роботі опрацьовано та проаналізовані поняття, чинники, фактори психологічної складової формування професійного самовизначення, теорії вибору професійного самовизначення. Для визначення оптимального набору якостей особистості, що сприяють успішному професійному самовизначенню, розглянемо дослідження, які проводилися на базі 11-х класів Луцької спеціалізованої загальноосвітньої школи No 1 та Луцької загальноосвітньої школи № 15. Вибірку становили старшокласники віком 15-17 років загальною кількістю 80 осіб. Дослідження проводили у вересні-жовтні 2019 р. Розподіл діагностованих на групи згідно з рівнем їхньої само-ефективності заметодикою «Шкала загальної самоефективності» (Р.Шварцер, М. Єрусалем). The work is devoted to the study of the influence of personal qualities on professional self-determination (on the example of a psychologist). The reliability and reliability of research results is ensured by methodological and theoretical validity of the starting points, the use of valid and reliable complementary methods that meet the goals and objectives of the study, representativeness of the sample, comparative analysis of data from other studies, quantitative and qualitative analysis of statistical results. The methodology of this study consists of the principles of determinism, the method of theoretical analysis of literary sources of research; method of quantitative and qualitative processing of the obtained data; mutual combination of self-awareness and vital activity; mental development; system-structural principle; principles of psychology of work and vocational training. The concepts, factors, factors of the psychological component of the formation of professional self-determination, the theory of choice of professional self-determination are worked out and analyzed in the work. To determine the optimal set of personality qualities that contribute to successful professional self-determination, consider the research conducted on the basis of 11 classes of Lutsk Specialized Secondary School No. 1 and Lutsk Secondary School No. 15. The sample consisted of high school students aged 15-17 with a total of 80 people. The research was conducted in September-October 2019. Division of those diagnosed into groups according to the level of their self-efficacy by the method of "Scale of general self-efficacy" (R. Schwarzer, M. Jerusalem).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.subjectвибір професіїuk_UA
dc.subjectпрофесійний планuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectprofessional self-determinationuk_UA
dc.subjectchoice of professionuk_UA
dc.subjectprofessional planuk_UA
dc.subjectprofessionalismuk_UA
dc.titleВплив особистісних якостей на професійне самовизначення (на прикладі психолога): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeThe influence of personal qualities on professional self-determination (on the example of a psychologist): Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Богдан К.В. Кваліфікаційна робота.pdf712,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.