Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4663
Назва: Психологічні особливості онлайн навчання та комунікації в сучасних реаліях: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Psychological features of online learning and communication in modern realities: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Біляєва, О.О.
Biliaieva, O.O.
Ключові слова: онлайн навчання
дистанційне навчання
комунікація
мотивація
форма навчання
освітній процес
студентство
форми навчання
online learning
distance learning
communication
motivation
form of education
educational process
students
forms of education
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному та емпіричному дослидженню психологічних особливостей онлайн навчання та комунікації в сучасних реаліях. Перший розділ присвячений теоретичному аналізі особливостей онлайн навчання та комунікації; проаналізовано ставлення учасників освітнього процесу до дистанційного навчання; описано перспективність та затребуваність засобів комунікації у процесі дистанційного навчання, розвиток інформаційних технологій та їх впровадження, що, в свою чергу, сприяє покращенню засвоєнню інформації. У другому розділі розкриваються результати емпіричного дослідження, для обробки яких було застосовано описову статистику та порівняльний аналіз( U-критерій Манна-Уітні) даних. З’ясовано, що студенти загалом висловлюють позитивне ставлення до дистанційного навчання. А при виборі форми навчання між традиційним та дистанційним навчанням 69% респондентів віддають перевагу другому виду навчання, взявши за основу можливість отримання диплома з найменшими витратами матеріальних та інтелектуальних сил. Також важливис є можливість регулювання індивідуального темпу здобуття знань ( для 100%), зручність здобуття знань за допомогою дистанційного навчання (74%), постійне спілкування із викладачем (64%), доступніть інформації незалежно від часу та відстані (79%) тощо. Також варто зазначити, що в процесі навчанні онлайн студенти постійно шукають нові способи роботи, для досягнення поставлених навчальних цілей вони постійно повинні шукати найефективніші способи їх досягнення. Не менш важливо підкреслити, що вони змушені робити самостійно, а чи не за вказівкою викладачів, тьюторів. Також встановлено, що студенти які навчаються онлайн, в порівнянні зі студентами очниками більш здатні до швидкого встановлення глибоких і тісних емоційно-насичених контактів з людьми. Так, особи з високим показником контактності не хочуть відступати від своїх принципів навіть заради того, щоб зробити щось, за що люди були б їм вдячні. Вони не почуваються зобов'язаними робити все, що від них залежить, щоб у тих, з ким вони спілкуються, був гарний настрій. Їм не завжди необхідно, щоб інші схвалювали те, що вони роблять. Крім того, вони можуть робити щось для інших, не вимагаючи, щоб вони це оцінили. Їм подобається брати участь у спекотних суперечках, дискусіях. Вони краще приймають себе такими, якими вони є, залежно від оцінки своїх переваг та недоліків. The qualifying work is devoted to the theoretical and empirical study of the psychological characteristics of online learning and communication in modern realities. The first section is dedicated to a theoretical analysis of the features of online learning and communication; the attitude of participants in the educational process to distance learning is analyzed; the prospects and demand for means of communication in the process of distance learning are described, the development of information technologies and their implementation are described, which in turn improves the assimilation of information. The second section reveals the results of an empirical study, for the processing of which descriptive statistics and comparative analysis (Mann-Whitney U-test) of data were applied. It was found that students express a positive attitude towards distance learning. And when choosing a form of education between traditional and distance learning, 69% of respondents prefer the second type of education, taking as a basis the possibility of obtaining a diploma with the least expenditure of material and intellectual forces. Moreover, the ability to regulate the individual pace of acquiring knowledge is essential (for 100%), the convenience of obtaining knowledge through distance learning (74%), constant communication with the teacher (64%), and the availability of information regardless of time and distance (79%), etc. It is also worth noting that in the process of online learning, students are constantly looking for new ways to work to achieve their learning goals, they must constantly look for the most effective ways to accomplish them. It is equally important to emphasize that they are forced to do tasks on their own, and not at the direction of teachers and tutors. It has also been found that online students, compared to full-time students, are more capable of quickly establishing deep and close emotionally rich contacts with people. Accordingly, people with a high rate of contact do not want to deviate from their principles even in order to do something for which people would be grateful to them. They do not feel obligated to do everything in their power to keep those with whom they communicate in a good mood. They don't always need others to approve of what they do. Furthermore, they can do things for others without requiring them to appreciate it. They like to participate in heated debates and discussions. They accept themselves better as they are, depending on the assessment of their advantages and disadvantages.
Опис: Біляєва О.О. Психологічні особливості онлайн навчання та комунікації в сучасних реаліях: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Оксана Олексіївна Біляєва. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 46 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4663
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біляєва Оксана.денна бакалавр Кваліфікаційна робота.pdf906,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.